  • 71. Data: 2015-07-01 18:25:41
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >drukujeszs koperte ze znaczkiem i "erką".
    >Tresc sobie mozesz nawet na glinianej tabliczce wystukac.
    >Mylisz dwie rozne usługi.

    Ok, mozna i tak.
    No to sprawdz, czy mozna dwa razy ten sam adres.

    >j.w.

    Nie calkiem j.w., bo poczta nie bedzie brala odpowiedzialnosci za
    przesylke, ktorej mogles jej wcale nie dostarczyc.
    Na razie widze, ze przesylke polecona mam dostarczyc do placowki, do
    skrzynki mogę wrzucic tylko zwykla.

    Nie wiem - drukuje sie od razu nr listu poleconego, czy tylko nr
    znaczka, reszta w placowce ?

    O, sam sprawdzilem, daje sie ten sam adres wprowadzic, i na podgladzie
    jest nr R-ki, tzn na razie 00..0, ale zakładam, że bedzie.

    Bo jakby sie wydrukowal nr listu ... mozna by wrzucic do skrzynki,
    jest pewna szansa, ze po przejsciu przez skaner, zostanie w systemie
    przestawiony status na "przyniesiono do placowki".
    A nawet jak nie, to listonosz powinien przestawic na "odmowiono
    przyjecia" i "zwrot do nadawcy".

    Z ciekawych opcji to widze "Elektroniczne Potwierdzenie Doręczenia
    albo Zwrotu".
    Czyli otrzymamy na e-mail lub sms slad, ze list dostarczono,
    normalnie, czy przez zwrot.

    Pytanie, czy to cokolwiek daje ... bo nadal ciekaw jestem, co sad na
    to - Kowalski przynosi powiadomienie, ze list od Nowaka do Nowaka
    doszedl, i czegos na tej podstawie chce.
    A w ogole to nie wiadomo co w tym liscie bylo ... oszust jakis :-)

    J.

  • 72. Data: 2015-07-01 18:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >trafiło kilka dni po tym jak trafiłem do szpitala, po powrocie
    >wyjąłem 2 awiza, ale po przybyciu na pocztę okazało się, że dzień
    >wcześniej przesyłki zostały zwrócone do adresata... Zresztą to nie
    >był jedyny taki przypadek, wiedząc, że dostanę przesyłkę sam wybrałem
    >się na pocztę i odebrałem przesyłkę, awizo znalazłem w skrzynce kilka
    >dni później (pierwsze awizo). Skargi poprawiały działanie na
    >miesiąc/dwa.... a później znowu to samo. Więc jak ktos narzeka na
    >inposta, a nie pamięta jak było wcześniej, to ja nie wiem....

    No wiesz, wszytkie przesylki z allegro dotarly do mnie szybko ... i
    dotarly.

    J.

  • 73. Data: 2015-07-01 19:40:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-07-01 08:32, Andrzej Lawa wrote:
    > Ale jak byłeś w szpitalu, to masz alibi i możesz w razie czego wnosić o
    > przywrócenie terminu danej sprawy.

    Tak. A w tym czasie komornik sprzeda dom. I nagle wystąpiły skutki
    nieodwracalne. Przywracaj.

  • 74. Data: 2015-07-01 20:55:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-22 o 15:58, korex pisze:
    > Pewien jegomość, nie chcę odebrać poleconego listu ode mnie i udaje że
    > nie dostał moich rachunków.
    > Czy można wysłać polecony do kogoś, wpisując w polu nadawcy ten sam
    > adres, co odbiorcy? Dzięki temu, jak mi się zdaje, poczta będzie
    > zmuszona mu to w końcu dostarczyć. Nie będę jedynie miał potwierdzenia,
    > pozostanie elektronicznie śledzenie przesyłki.
    Znam taki przypadek, gdzie mieszkają pod jednym adresem rodzice gościa
    oraz on z żoną. Ponieważ od lat są skłóceni, to cała wymiana informacji
    odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej listami poleconymi ZPO.
    Poczta ma stałych klientów, a listy dochodzą niezawodnie ;-)
    Jacek

  • 75. Data: 2015-07-02 16:20:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

> [...]

    > przestawiony status na "przyniesiono do placowki".
    > A nawet jak nie, to listonosz powinien przestawic na "odmowiono

    no wlasnie tez to musze przetrenowac. Kto i kiedy znajdzie, ze w
    skrzynce jest polecony.

> [...]
    > Zwrotu".
    > Czyli otrzymamy na e-mail lub sms slad, ze list dostarczono, normalnie,

    Nic. Po za zabawą.

    bo nadal ciekaw jestem, co sad na to
    > - Kowalski przynosi powiadomienie, ze list od Nowaka do Nowaka doszedl,
    > i czegos na tej podstawie chce.
    > A w ogole to nie wiadomo co w tym liscie bylo ... oszust jakis :-)

    List nie jest od ciebie wiec jak chcesz sie powoływac na cokolwiek.

    Jak bym poprzetal na normalniej zwrotce.
    Mogl sie zapoznac, ale nie chciał. Dla sądu wystarczy.

  • 76. Data: 2015-07-04 10:27:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Jun 2015, Liwiusz wrote:

    > A nie pomyliło Ci się coś z kasowaniem opłaty skarbowej?

    Oczywiście że pomyliło :)
    Oczywiście chodziło o datę na skasowaniu znaczków.

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2015-07-08 22:22:23
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Znam osobę, która wyjeżdżając na urlopy, zamiast taszczyć bagaż ze sobą to
    nadaje pocztą, bo i tak "na jutro" ma to w miejscowości docelowej. Wtedy
    nie ma problemu, bo adres nadawcy, to adres zamieszkania, a adresat, ta
    sama osoba, poste restante

    ale z powrotem nadawanie pisał, adres swój jako nadawca i adresat i w
    zasadzie chodziło, aż się naciął na beton w urzędzie pocztowym że niedasie.
    Chwile pomyślał i nadawce zrobił poste restante... też się nie dało.
    Nie potrafili tego uzasadnić, tylko, że niedasie i już.

    To wpisał adres sąsiada i się dało.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/