  • 1. Data: 2015-06-18 16:36:13
    Temat: Bezkarny sprzedawca?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile?

  • 2. Data: 2015-06-18 17:57:01
    Temat: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 16:36, rageofhonor pisze:
    > Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    > reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile?

    Jakim trzeba być jeleniem żeby tam coś kupować.... I jeszcze chcieć coś
    u nich reklamować... Dobre :)

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-06-18 17:58:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 17:57, Sonn pisze:

    > Jakim trzeba być jeleniem żeby tam coś kupować.... I jeszcze chcieć coś
    > u nich reklamować... Dobre :)

    No ale że nikt tam telefonu nie odbiera, to średnio wierzę.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-06-18 17:58:53
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 16:36, rageofhonor pisze:
    > Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    > reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile?

    W stopce strony masz wyraźnie - reklamacje na mail. jest tez formularz
    kontaktowy, aczkolwiek powodzenia nie wróżę

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2015-06-18 20:56:34
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5582eab4$0$25393$b1db1813$1367588f@news.astrawe
    b.com...

    > W stopce strony masz wyraźnie - reklamacje na mail. jest tez formularz
    > kontaktowy, aczkolwiek powodzenia nie wróżę

    Problem w tym że olewają maile.

  • 6. Data: 2015-06-18 21:02:54
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5582ea44$0$25393$b1db1813$1367588f@news.astrawe
    b.com...

    > Jakim trzeba być jeleniem żeby tam coś kupować.... I jeszcze chcieć coś u
    > nich reklamować... Dobre :)

    Ja bym nigdy w życiu nic u nich nie kupił. Strona mi się nie podobała.
    Jednak mój znajomy to zrobił i przy pierwszym użyciu sprzęt się zepsuł.
    Problem w tym że nie odbierają telefonu a nawet mój numer wylądował już na
    ich czarnej liście. Żadnego rachunku też nie wystawili. Podali błędne dane w
    CEIDG i na stronie internetowej bo według kuriera adres się nie zgadza.

  • 7. Data: 2015-06-18 21:14:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:36:13 +0200, rageofhonor napisał(a):

    > Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    > reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile?

    Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na adres
    firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2015-06-18 22:06:30
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na adres
    > firmy.

    Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.

  • 9. Data: 2015-06-19 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rageofhonor w...@w...pl ...

    > Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.

    No to zgłoś oszustwo.

  • 10. Data: 2015-06-19 12:41:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 22:06, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.

    To dobrze, reklamacja będzie uznana.

    --
    Liwiusz