    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Date: Wed, 1 Jul 2015 18:25:41 +0200

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >drukujeszs koperte ze znaczkiem i "erką".
    >Tresc sobie mozesz nawet na glinianej tabliczce wystukac.
    >Mylisz dwie rozne usługi.

    Ok, mozna i tak.
    No to sprawdz, czy mozna dwa razy ten sam adres.

    >j.w.

    Nie calkiem j.w., bo poczta nie bedzie brala odpowiedzialnosci za
    przesylke, ktorej mogles jej wcale nie dostarczyc.
    Na razie widze, ze przesylke polecona mam dostarczyc do placowki, do
    skrzynki mogę wrzucic tylko zwykla.

    Nie wiem - drukuje sie od razu nr listu poleconego, czy tylko nr
    znaczka, reszta w placowce ?

    O, sam sprawdzilem, daje sie ten sam adres wprowadzic, i na podgladzie
    jest nr R-ki, tzn na razie 00..0, ale zakładam, że bedzie.

    Bo jakby sie wydrukowal nr listu ... mozna by wrzucic do skrzynki,
    jest pewna szansa, ze po przejsciu przez skaner, zostanie w systemie
    przestawiony status na "przyniesiono do placowki".
    A nawet jak nie, to listonosz powinien przestawic na "odmowiono
    przyjecia" i "zwrot do nadawcy".

    Z ciekawych opcji to widze "Elektroniczne Potwierdzenie Doręczenia
    albo Zwrotu".
    Czyli otrzymamy na e-mail lub sms slad, ze list dostarczono,
    normalnie, czy przez zwrot.

    Pytanie, czy to cokolwiek daje ... bo nadal ciekaw jestem, co sad na
    to - Kowalski przynosi powiadomienie, ze list od Nowaka do Nowaka
    doszedl, i czegos na tej podstawie chce.
    A w ogole to nie wiadomo co w tym liscie bylo ... oszust jakis :-)

    J.