  • 21. Data: 2015-06-24 00:10:45
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    korex wrote:

    > Poczta wróciła do mnie, odbiorca później twierdzi, że nie może się
    > zapoznać z rachunkami, gdyż ich nie ma...

    Ale mogl tylko nie chcial. Wystarczy
    Zapozna sie jak dostanie pismo z sadu ewentualnie u komornika.

  • 22. Data: 2015-06-24 00:13:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

    > A skąd wiesz, że on tam mieszka?

    Jak ty juz cos walniesz to az smierdzi z daleka.

    A po co on tam ma mieszkac.
    Jak tez nie mieszkam na poczcie, a jednak listy wyslane na adres skrytki
    pocztowej dochodza do mnie.

  • 23. Data: 2015-06-24 15:56:32
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz, że on tam mieszka?

    To adres firmy, która wciąż się tam znajduje

  • 24. Data: 2015-06-24 15:57:36
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie będzie zmuszona bardziej niż dzisiaj. Jak gość nie będzie się
    > poczuwał to nie odbierze tak, jak teraz nie odbiera.

    Jak rozumiem, sądu już nie będzie to interesowało, czy on odbiera czy nie
    i tak czy siak beknie?

  • 25. Data: 2015-06-25 01:10:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Jun 2015 13:19:01 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > ROTFL

    Dlaczego rotfl, od dawna znany sposób na darmową korespondencje
    zwykłą, do skrzynki wrzuca się list bez znaczka, adresat musi być w
    polu nadawaca, list zostanie zawrócony "nadawcy" czyli naszemu
    adresatowi. Może na polecone też zadziała :-)

    --
    Marek

  • 26. Data: 2015-06-25 06:44:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-25 o 01:10, Marek pisze:
> [...]
    > do skrzynki wrzuca się list bez znaczka, adresat musi być w polu
    > nadawaca, list zostanie zawrócony "nadawcy" czyli naszemu adresatowi.

    Ale próbowałeś, czy tylko słyszałeś? W znanych mi przypadkach list taki
    szedł do adresata, który miał za niego zapłacić, albo lądował w "koszu".

    > Może na polecone też zadziała :-)

    A tu pomyślałeś jeszcze mniej - jak wyślesz poleconego bez znaczka?

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-06-25 08:44:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2015 06:44:34 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Ale próbowałeś, czy tylko słyszałeś?

    Raz mi się udało w Szczecinie (lokalnie) z 5 lat temu, a słyszałem
    też, owszem, że chyba w Łodzi ktoś próbował, z sukcesem.

    > W znanych mi przypadkach list taki
    > szedł do adresata, który miał za niego zapłacić, albo lądował w
    "koszu".

    Chyba do nadawcy (czyli "adresata"), bo niby czemu adresat miałby być
    obiążany kosztami wysyłki?

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-06-25 08:53:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 08:45:00 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > obiążany kosztami wysyłki?
    Liwiusz dobrze pisze.
    Jeśli trafi się list bez znaczka, lub ze znaczkami o zbyt małych nominałach to
    adresatowi proponują dopłacenie. Jeśli nie dopłaci to listu nie wydadzą.

  • 29. Data: 2015-06-25 08:54:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > To adres firmy, która wciąż się tam znajduje

    A list był do osoby prywatnej czy do firmy, bo to istotna rużnica.
    Firma musi odbierać korespondencję praktycznie po wsze czasy, i dlatego
    lepiej firmy nie zakładać, zaś osoba prywatna może zmienić miejsce
    zamieszkania.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 30. Data: 2015-06-25 10:00:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Jun 2015 23:53:04 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
> [...]
    nomi
    > nałach to adresatowi proponują dopłacenie. Jeśli nie dopłaci to l

    Ale na pewno to było w przypadku lokalnej korespondencji (bo to
    działa zdaje się tylko w takim zakresie). Jeśli tak, to czego wynika,
    że w kilku przypadkach się udało? Zmienili procedurę?
    Miałem kiedyś przypadek, że list zwykły wysłany ze skrzynki w UK do
    PL miał niedopłatę (zły znaczek był przyklejony). List doszedł po
    miesiącu ze stęplem po angielsku, że przesyłka została opóźniona z
    powodu niedopłaty. Osobiście bardziej mi odpowiada opóźnienie niż
    brak doręczenia w przypadku niedopłaty.
    A proponowanie obciążenia tym adresata to jakiś absurd.

    --
    Marek