  • 11. Data: 2015-06-23 00:00:27
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-06-15 o 22:31, korex pisze:

    > Poczta wróciła do mnie, odbiorca później twierdzi, że nie może się
    > zapoznać z rachunkami, gdyż ich nie ma...

    Ale to jego problem, a nie Twój. Wysłane listem poleconym pismo uważa
    się za doręczone. Oczywiście, jak masz normalnego klienta, który nie
    otrzymał faktury, bo był na wczasach, to dla dobrej współpracy można mu
    wysłać drugi raz. Ale co do zasady z formalnego puntu widzenia, to że
    nie odebrał przesyłki, to już jego problem, a nie Twój.

  • 12. Data: 2015-06-23 00:01:59
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-22 o 22:31, korex pisze:

    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości

    > Co daje wysłanie Inpostem?

    Że przesyłka zginie ;)

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2015-06-23 11:51:37
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Zaskoczenie przeciwnika ;-)
    No i jest ZNACZNIE taniej, gdy przesyłka polecona wraca nieodebrana, bo w
    takim przypadku Poczta Polska to bandyckie ceny za nic.

    -----

  • 14. Data: 2015-06-23 12:10:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-23 o 11:51, n...@d...spamerow pisze:
    > Zaskoczenie przeciwnika ;-)
    > No i jest ZNACZNIE taniej, gdy przesyłka polecona wraca nieodebrana, bo w
    > takim przypadku Poczta Polska to bandyckie ceny za nic.

    Jakie bandyckie? Zwykła cena za list polecony. I nie trzeba odbierać i
    płacić.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-06-23 13:19:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.06.2015 o 15:58, korex pisze:
    > Pewien jegomość, nie chcę odebrać poleconego listu ode mnie i udaje że
    > nie dostał moich rachunków.

    Masz potwierdzenie nadania?

> [...]
    > zmuszona mu to w końcu dostarczyć. Nie będę jedynie miał potwierdzenia,
    > pozostanie elektronicznie śledzenie przesyłki.

    ROTFL

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 16. Data: 2015-06-23 19:04:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Pewien jegomość, nie chcę odebrać poleconego listu ode mnie i udaje że nie
    > dostał moich rachunków.

    A skąd wiesz, że on tam mieszka?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 17. Data: 2015-06-23 20:58:56
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No niestety niezwykła, z kosmosu.
    InPost niczego nie pobiera za zwrot nieodebranej przesyłki poleconej.

    -----

  • 18. Data: 2015-06-23 22:33:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Możliwe. Ja miałem 3 awiza. Jakby nie patrzeć- to nie prawo. Raczej: "lewo"

    Popatrz z drugiej strony.

  • 19. Data: 2015-06-23 23:42:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "korex"

[...]
    ---
    Nie będzie zmuszona bardziej niż dzisiaj. Jak gość nie będzie się poczuwał
    to nie odbierze tak, jak teraz nie odbiera.

  • 20. Data: 2015-06-23 23:43:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

    > Pewien jegomość, nie chcę odebrać poleconego listu ode mnie i udaje że nie
    > dostał moich rachunków.

    A skąd wiesz, że on tam mieszka?
    ---
    Co to ma wspólnego ?