  • 1. Data: 2004-04-29 18:57:13
    Temat: polamany palec w szkole
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    witam:
    na zajecuach w gimnazjum 16 latek zlamal palca - spuchl i boliu wiec odrazu
    do pielegniarki i... pielegniarki nie ma! jest tylko 2-3 dni w tygodniu!
    idzie do nauczyciela i mowi ze chyba zlamny a on 'nieee, nie jest' no to
    poszedl na chiryrgie no i szybko zdjecie,nastaienie i gips, szkola nawet sie
    nie zainteresowala (byl u wicedyrektorki), 30 minurt drogi na pieszo do
    domu - palec w gipsie boli... przeciez cos tu jest nie tak i jestem tego
    pewny!
    mozna wyciagnac z tego jakies konsekwecje? jak zaczac, co zlozyc i gdzie?

    --
    kubaz

  • 2. Data: 2004-04-29 19:33:38
    Temat: Re: polamany palec w szkole
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości

    >jak zaczac, co zlozyc

    Kość.

    > i gdzie?

    W szpitalu lub na pogotowiu. Nie w szkole.
    Nie wiedziałeś tego??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-04-29 19:37:16
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Kubaz wrote:
> [...]
    > pewny!
    > mozna wyciagnac z tego jakies konsekwecje? jak zaczac, co zlozyc i gdzie?

    Myślę, że należy zacząć od sekretarki.
    Idź i poiwedz, że dzieciak złamał w szkole palec i powiedz, że chcesz
    druk ubezpieczenia.
    Dostaniesz druczek do wypełnienia i po zakończeniu leczenia z
    dokumentacją, albo do ubezpieczyciela, albo do szkoly.
    Zreszta wszystko wyjasni ci sekretarka.
    Powodzenia

  • 4. Data: 2004-04-29 20:06:06
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

> [...]
    > Dostaniesz druczek do wypełnienia i po zakończeniu leczenia z
    > dokumentacją, albo do ubezpieczyciela, albo do szkoly.

    nie chodzi mi o odszkodowanie tylko o fakt ze w szkole brak opieki
    lekarskiej i szkola olala zlamanie palca, nie postarala sie o odwiezienie go
    anmi do szpitala ani do domu - musial sam isc i tu i tu

    --
    kubaz

  • 5. Data: 2004-04-29 20:07:43
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Kość.

    > W szpitalu lub na pogotowiu. Nie w szkole.
    > Nie wiedziałeś tego??

    jakos ta sytuacja nioe jest dla mnie do smiechu, prosze bez zartow

    --
    kubaz

  • 6. Data: 2004-04-29 20:15:06
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > jakos ta sytuacja nioe jest dla mnie do smiechu, prosze bez zartow

    Oczekiwałeś karetki pogotowia z powodu złamania palca u 16 letniego byczka??
    Proszę bez żartów;))

  • 7. Data: 2004-04-29 20:30:36
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik Kubaz <k...@U...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c6rn82$m09$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    go
    > anmi do szpitala ani do domu - musial sam isc i tu i tu

    Jak kumpel z klasy przysniosl zwolnienie z w-f'u do konca roku to nauczyciel
    mu je podarl :))))))

    (ale to byl nasz wychowawca, wcale nie taki straszny :) )

    W technikum to gdy sie ktos zle czul to sie zwalnialismy i nawzajem odwozili
    smy do domow (kilka osob mialo auta).

    Co do pytania to sadze ze nikt by nie oddal szkole za spalone paliwo jesliby
    ktos zgodzil sie go odwiezc.

    Inna sprawa jest ze gdyby poszedl do wychowawcy i poprosil to pewnie by go z
    awiozl. No chyba ze to osoba nie nadajaca sie na wychowawce...

    Mariusz

  • 8. Data: 2004-04-29 21:02:33
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    > Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Oczekiwałeś karetki pogotowia z powodu złamania palca u 16 letniego
    byczka??
    > Proszę bez żartów;))

    nie oczekiwalem karetki ale chyba nie jest w porzadku ze szkola nie ma
    pielegniarki (co to jest te 2-3 dni w tygodniu) i za grosz zainteresowania,
    w takim przypadku powinien byc skierowany przez kogos do chirurga

    --
    kubaz

  • 9. Data: 2004-04-29 21:05:58
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Oczekiwałeś karetki pogotowia z powodu złamania palca u 16 letniego
    byczka??

    Nie, oczekiwal ze ktos kogo utrzymuje z placonych podatkow (nauczyciele i
    reszta administracji pracujacej w szkole) zaineteresuje sie ze dzieciak
    zlamal palca, i ze nie puszcza go tak samopas tylko dlatego ze maja to w
    d.....

    > Proszę bez żartów;))

    prosze zrozumiec to nie trudne i nie boli (chyba)

    Marek

  • 10. Data: 2004-04-29 21:06:27
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

> [...]
    >
    > Inna sprawa jest ze gdyby poszedl do wychowawcy i poprosil to pewnie by go
    > awiozl. No chyba ze to osoba nie nadajaca sie na wychowawce...

    wychowawca jest akorat na zwolnieniu zdrowotnym na kilka dni.

    Widze ze sa rozne odpowiedzi, ja zadam proste pytanie: czy jest w porzadku
    (z prawem) ze w szkole nie ma caly czas opieki pielegniarki? Bo na moja
    glowe to zatrudnianie takiej na 2-3 dni w tygodniu jest bez sensu, czy
    ludzie sobie wybieraja pore na wypadki?

    --
    kubaz