  • 1. Data: 2004-04-29 18:06:55
    Temat: dziwny przepis ZKM w Gdyni
    Od: "viscious sunbabe" <d...@w...pl>

    uprawnionymi do przejazdów ulgowych są :
    "Uczniowie i studenci legitymujący się kartą EURO<26 Student oraz kartą
    ISIC",
    pytanie czy kontroler pójdzie za ciosem wykładni literalnej, czy chociaż
    pomyśli nad teleologiczną.
    pewnie "samo życie" to rozstrzygnie (bo przecież zapewnienia pracowników ZKM
    w pktach sprzedaży biletów są... powiedzmy mniej ważne).
    ale wg Szanownych grupowiczów, czy:
    - by nie dostać mandatu za przejazd na ulgowym bilecie trzeba być:

    studentem i uczniem jednocześnie (w wersja humorystyczna)

    no dobrze...studentem albo uczniem :(

    i zarazem posiadać kartę euro i
    - nie trzeba być, liczy się tylko któraś z kart :) ?
    dodam, że w pktach ZKM mówią, że tylko sama karta i nic więcej .
    z pozdrowieniami
    droolka

  • 2. Data: 2004-04-30 06:43:41
    Temat: Re: dziwny przepis ZKM w Gdyni
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "viscious sunbabe" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - nie trzeba być, liczy się tylko któraś z kart :) ?
    > dodam, że w pktach ZKM mówią, że tylko sama karta i nic więcej .

    Zapis jest tak wieloznaczny, ze glowa puchnie.
    Jednym z (wielu) wariantow jest np.:
    - upowaznieni sa:
    1. ucznowie
    2. studenci ktorzy legitymuja sie jednoczesnie
    kartą EURO<26 Student oraz kartą
    ISIC
    Z tym ze takich wariantow mozna tu mnozyc. I trudno
    wyczuc co autor tu mial na mysli.

    Krotko mowiac takie regulaminy powinien pisac jednak
    ktos z umiejetnoscia logicznego myslenia. I to na trzezwo.
    A potem, po napisaniu regulaminu, nalezaloby go jeszcze
    przetestowac. Co juz nie przyszlo do glowy ZKM.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 3. Data: 2004-04-30 12:43:05
    Od: "viscious sunbabe" <d...@w...pl>

    Użytkownik WOJSAL <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c6ssmg$a93$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > A potem, po napisaniu regulaminu, nalezaloby go jeszcze
    > przetestowac. Co juz nie przyszlo do glowy ZKM.

    oj coś czuję, że przyjdzie mi toczyć boje o odwołanie ewentualnego mandatu
    :))
    odpowiedzialność podwójna, bo to nie ja podróżuję na euro 26, tylko ma
    koleżanka.
    może jakiś kontroler tu jest?

    też pozdrawiam
    dd z jeszcze nie podbitym okiem