  • 21. Data: 2003-02-01 09:14:19
    Temat: Re: podzial majatku...
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1evgs$2mr$...@n...tpi.pl...
    > Osoba znana wszem i wobec jako fifi zamieszkała pod adresem
    > <j...@i...pl>
    > w artykule <news:b1eo5g$r25$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:
    >
    > Nie, dziubeczku, ja się nie zacietrzewiam. Różnica pomiędzy nami jest
    > taka, że ja pisze na temat, na którym sie akurat z racji wykonywanego
    > zawodu znam, a ty opierasz się na tym, co jedna baba powiedziała drugiej
    > babie i dodatkowo wprowadzasz ludzi w blad. I tylko tyle. a poza tym
    > proponuje EOT, bo mowisz ne na temat.
    >
    > --
    > Tatiana

    Jesteś zakłamana. Zawsze wpierasz ludziom to czego nie powiedzieli ???
    Więc źle wykonujesz swój zawód .To nie "jedna baba powiedziała drugiej "
    tylko naciągana ekspertyza istnieje i ją czytałem . Domyślam się z powodu
    twojej piany,
    że ty tak naciągasz ludzi na koszty ekspertyzy .

  • 22. Data: 2003-02-01 12:14:10
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    w artykule <news:b1g34o$r77$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
    > Domyślam się z powodu twojej piany,
    > że ty tak naciągasz ludzi na koszty ekspertyzy .

    I znowu nie dość, że nie na temat, to jeszcze kłamiesz i obrażasz ludzi.
    Zawsze tak postępujesz? Mam cie do abuse podać? Nie wiesz jak wykonuję
    swój zawód, więc się odczep łaskawie, tylko ludzi w błąd nie wprowadzaj
    swoimi głupimi wywodami.
    PLONK warning
    bez pozdrowień
    Tatiana

  • 23. Data: 2003-02-01 14:00:55
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1gdo5$qch$...@n...tpi.pl...

    Nerwy puściły naciągaczowi i kłamcy .

  • 24. Data: 2003-02-02 03:13:42
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    w artykule <news:b1gju2$jvv$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

    > Nerwy puściły naciągaczowi i kłamcy .

    Oj, to powinieneś iść może do psychologa... albo może do psychiatry...
    Takaż samokrytyka i jeszcze puszczanie nerwów... uuuu, kolego, nie
    dobrze, nie dobrze...

    --
    Tatiana

  • 25. Data: 2003-02-02 09:02:32
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1i2eb$iaf$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Oj, to powinieneś iść może do psychologa... albo może do psychiatry...
    > Takaż samokrytyka i jeszcze puszczanie nerwów... uuuu, kolego, nie

    Jesteś tak prymitywna , że nie kumasz wypowiedzi na swój temat ?
    To widać , że uroiłaś sobie swój fach aby swój debilizm dowartościować .

  • 26. Data: 2003-02-02 14:57:21
    Od: l...@o...pl

    > Jesteś tak prymitywna , że nie kumasz wypowiedzi na swój temat ?
    > To widać , że uroiłaś sobie swój fach aby swój debilizm dowartościować .

    Dzień Dobry! Ja jestem biegłym sądowym z zakresu psychologii. Xena ma rację, że
    godzinna stawka dla biegłego obecnie wynosi 27 zł. a rachunek biegłego
    realizuje prokuratura lub sąd w zależności, kto zleca wykonanie ekspertyzy. Za
    badanie psychiatryczne i psychologiczne w warunkach ambulatoryjnych obecnie
    można policzyć góra 77 zł brutto. Wyższy rachunek z reguły jest zaniżany przez
    sprawiedliwości niezależnie od wkładu pracy i kosztów. Inna jest sytuacja, gdy
    ekspertyzę wykonuje instytucja w rodzaju Instytutu Ekspertyz Sądowych i
    Rodzinnych Ośrodków Diagnostyczno-Konsultacyjnych. Tutaj rachunki są
    czterocyfrowe a biedni biegli są na głodowej budżetowej pensyjce. Jeszcze inna
    sytuacja istnieje np. w procesie ubezwłasnowolnienia, skierowania na przymusowe
    leczenie itp. Wtedy za ekspertyzę płaci wnioskodawca, ale wg. stawek
    urzędowych. Jednak taryfikator kosztów nie dotyczy wszystkich biegłych sądowych
    w równym stopniu.Prócz kwestii merytorycznych /zawód/ uzależniony jest również
    od tytułu naukowego. I tak ekspertyza sporządzona przez doktora bądź profesora
    danej specjalizacji jest znacznie droższa, podobnie jak koszt wizyty lekarskiej
    jest inny u prof.dr a inny u lek.med.
    Leda

  • 27. Data: 2003-02-03 10:25:53
    Temat: Odp: podzial majatku...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik fifi <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1btf0$6sk$...@n...tpi.pl...
    . Gdy za sprzedaż już po wycenie weźmie się komornik

    nie rozumiem co komornik ma w tej sprawie do roboty?

    Sandra

  • 28. Data: 2003-02-05 16:39:14
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Sandra zamieszkała pod adresem
    <d...@w...pl>
    w artykule <news:b1lg5d$otn$1@absinth.dialog.net.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > . Gdy za sprzedaż już po wycenie weźmie się komornik
    >
    > nie rozumiem co komornik ma w tej sprawie do roboty?

    Sandro - biegli kradną na spółke z komornikiem ;-) Nie dyskutuj lepiej z
    osobnikiem o nicku fifi bo dowiesz się, że tez kradniesz i jestes
    zakłamana albo co. A po co Ci to? Twoje porady sa cenione, więc nie
    zniżaj się do tego poziomu, jemu i tak nie przetłumaczysz. On wie
    lepiej.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana