  • 11. Data: 2003-01-31 11:17:35
    Temat: Re: podzial majatku...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako fifi zamieszkała pod adresem
    <j...@i...pl>
    w artykule <news:b1dfsr$83g$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

    > Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b1cm61$km9$...@n...tpi.pl...

    > Po co piszesz takie głupoty jak nie wiesz ???
    > Wycena domu to najmniej kilka tysięcy złotych .

    Buhaha. AKurat pisze bo wiem. Jestem i rzeczoznawca majątkowym i biegłym
    sądowym. Zastanów się lepiej co piszesz. A poza tym sprzedaż domu przez
    komornika podstawionej osobie tez jest co najmniej smieszna. Komornik
    musi ogłaszać w gazecie licytacje i może przyjść każdy i licytować wg
    uznania.

    > Biegły wystawi ogromną ilość godzin a sąd to akceptuje bo to nie jego
    > pieniądze.

    Nie, sąd nie akceptuje dowolnej liczby godzin. Widziałam postanowienia
    sądu, gdzie sąd ucina godziny i nie płaci nawet rozsądnych kosztów.

    > Jaki masz interes aby ludzi puszczać w koszty ???
    > Najlepiej sprzedać dom bez pomocy komornika i sądu tak jak pisałem ,
    > bo to są duże straty.

    A jaki masz interes, żeby okłamywac ludzi?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 12. Data: 2003-01-31 11:54:49
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1dnk6$6t7$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Xena" [...]
    >
    > Mnie informowano ze wycena to ok 1 000 PLN.
    >
    > Boguslaw

    Ciebie poinformowano a ja miałem w ręku wycenę biegłego za 3 tysiące zł

  • 13. Data: 2003-01-31 12:01:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Ciebie poinformowano a ja miałem w ręku wycenę biegłego za 3 tysiące zł

    może dom był duży

  • 14. Data: 2003-01-31 12:03:25
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1dm3s$4pd$...@n...tpi.pl...
> [...]
    Komornik
    > musi ogłaszać w gazecie licytacje i może przyjść każdy i licytować wg

    Nie takie przekręty Polska widziała . Widać , że masz mleko pod nosem .

    > Nie, sąd nie akceptuje dowolnej liczby godzin. Widziałam postanowienia
    > sądu, gdzie sąd ucina godziny i nie płaci nawet rozsądnych kosztów.

    A ja miałem w ręku pracę biegłego naciągniętą na koszty jak guma od majtek.

  • 15. Data: 2003-01-31 15:38:41
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Boguslaw Szostak zamieszkała pod adresem
    <a...@u...agh.edu.pl>
    w artykule <news:b1dnk6$6t7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisała w ten
    deseń:

    > "Xena" [...]
    >
    > Mnie informowano ze wycena to ok 1 000 PLN.

    1000 to nie kilka tysięcy prawda?

  • 16. Data: 2003-01-31 15:40:39
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    w artykule <news:b1dolo$s9r$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

    > Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b1dm3s$4pd$...@n...tpi.pl...

    > A ja miałem w ręku pracę biegłego naciągniętą na koszty jak guma od
    > majtek.

    A ja miałam w ręce szlauch ogrodowy. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
    Zawsze mogłes odwoływac się. A poza tym skąd wiesz, że było to
    naciągnięte? Jesteś rzeczoznawcą i biegłym?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 17. Data: 2003-01-31 19:19:22
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1e5us$dul$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Zawsze mogłes odwoływac się. A poza tym skąd wiesz, że było to
    > naciągnięte? Jesteś rzeczoznawcą i biegłym?

    Oceniłem po ilości pracy włożonej .Niewspólmiernie mało do wyliczonych
    godzin pracy . Wyliczenia astronoma to nie były.
    Zaskakujesz mnie tym jak drapieżnie bronisz jakiejś złej sprawy .Nie
    dopuszczasz , że ktoś mógłby dokonać naciągania kosztów ( a jest to
    przestępstwo dziś tak powszechne ) jakbyś chciała grupie udowodnić ,
    że przestępstwa które dzieją się w Polsce powszechnie nie mogą być
    absolutnie przypisane tobie . Wygląda jakbyś się bała , że bród korupcji
    pryklei się do ciebie . STAJESZ SIĘ NIEWIARYGODNA .

  • 18. Data: 2003-01-31 19:55:01
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    w artykule <news:b1ei74$29p$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
    > absolutnie przypisane tobie . Wygląda jakbyś się bała , że bród
    > korupcji pryklei się do ciebie . STAJESZ SIĘ NIEWIARYGODNA .

    Widzę że jak się argumenty rzeczowe kończą, a raczej dawno skończyły, to
    odwołujesz sie do wrgumentów ad personam. Uważasz, że to coś wnosi?
    Wiesz - w taki sposób to mi sie z Toba gadać nie chce.

    --
    Tatiana

  • 19. Data: 2003-01-31 21:00:54
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1ekcj$kik$...@n...tpi.pl...
    Pewnie , że szkoda z tobą dyskutować bo nie jesteś w stanie przyjąć
    do wiadomości odmienności poglądów innych ludzi , racji innych ludzi
    i braku racji własnej .Ty się zastanów nad sobą ,dlaczego jesteś taka
    zacietrzewiona ? Bo nie masz racji ? Ty się spieniasz gdy tłumaczyłem jak
    komu dobremu , że miałem w ręku ekspertyzę jaką miałem i za naciągnięte
    pieniądze tak jak pisałem .Normalny człowiek napisałby , że to możliwe ale
    niemoralne oraz niedopuszczalne .Ty NIE .Ty się spieniasz .Cóż warta jest
    z tobą dyskusja jeśli zaprzeczasz faktom o których pisałem ?
    Masz w tym jakiś interes ? Bo ja nie .

  • 20. Data: 2003-01-31 23:05:12
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    w artykule <news:b1eo5g$r25$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
    > .Ty się spieniasz .Cóż warta jest z tobą dyskusja jeśli zaprzeczasz
    > faktom o których pisałem ? Masz w tym jakiś interes ? Bo ja nie .

    Nie, dziubeczku, ja się nie zacietrzewiam. Różnica pomiędzy nami jest
    taka, że ja pisze na temat, na którym sie akurat z racji wykonywanego
    zawodu znam, a ty opierasz się na tym, co jedna baba powiedziała drugiej
    babie i dodatkowo wprowadzasz ludzi w blad. I tylko tyle. a poza tym
    proponuje EOT, bo mowisz ne na temat.

    --
    Tatiana