  • 21. Data: 2005-08-25 20:28:53
    Temat: Re: "podpiecie" sie do sieci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:del8ar$lh9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli, niestety, wychodzi na moje. Wpięcie się w łącze (np.
    > bezprzewodowo) w zasadzie jest bezkarne ;-(

    A nie zmniejsza to przepustowości łącza dla legalnego użytkownika? No
    i łącze musi być bezprawne, bo inaczej mamy do czynienia z
    wykroczeniem.

  • 22. Data: 2005-08-25 20:43:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "JanuszU" <c...@w...pl> niebacznie popelnil

    > Po prostu przeczytaj treść artykułu.
    Sugerujesz, że jest tam napisane coś o sniffowaniu SWOJEJ sieci
    i podlądaniu teoretycznie swoich pakietów?

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2005-08-28 15:00:45
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Baczek napisał(a):
    > Witam
    > Mam pytanie, czy lewe podpiecie sie do sieci i korzystanie z internetu
    > jest wykroczeniem czy przestepstwem ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Byl kiedys artykul w pcworld komputer ze takie korzystanie z cudzej
    sieci jest niezgodne z prawem. Moze to byc uznane za wlamanie do
    czyjegos komputera = przestepstwo.