  • 1. Data: 2005-07-13 15:41:15
    Temat: podbicie gwaracji po 7 dniach
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl>

    Kupilem sobie aparat cyfrowy 4 dni temu, dostelem 7 dni na przetestowanie
    sprzetu, mam jechac podbic gwarancje za 3 dni. Do tego sklepu mam jednak
    spory kawalek drogi i nie usmiecha mi sie za bardzo jechac specjalnie
    podbic te gwarancje. Czy jesli pojade pozniej niz za 3 dni to przepadnie mi
    gwarancja albi beda jakies inne nieprzyjemne skutki niepodbicia grarancji
    na czas?

  • 2. Data: 2005-07-13 16:44:50
    Temat: Re: podbicie gwaracji po 7 dniach
    Od: rezist <s...@p...com>

    > gwarancja albi beda jakies inne nieprzyjemne skutki niepodbicia grarancji
    > na czas?

    To ze otrzymales taka mozliwosc to dobra wola sprzedajacego.
    Ty tej dobrej woli nie chcesz okazac. To ze przyjedziesz pozniej,
    bedzie najpewniej skutkowac podbiciem gwarancji z data wsteczna.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-07-13 18:04:16
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

> [...]
    mi
    > gwarancja albi beda jakies inne nieprzyjemne skutki niepodbicia grarancji

    Musisz miec rachunek / paragon a termin jest mniej wazny . Za nawet
    miesiac
    podbija ci gwarancje ale z data zakupu na paragonie .

  • 4. Data: 2005-07-13 18:06:54
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Data na gwarancji musi byc taka jak data na dowodzie zakupu(faktura,paragon) i to czy
    podbijesz ja za tydzien czy za miesiac raczej nie ma wiekszego znaczenia.
    Pamietaj ze sprzet jezeli sie zepsuje i nie minal okres gwarancji musi byc stempel
    punktu sprzedazy...

    -=NosferX=-
    GG:1165280

  • 5. Data: 2005-07-13 19:59:14
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl>

    Ok wielkie dzieki. Wiem ze nie musze jechac specjalnie. Podbije ja sobie
    przy najblizszej okazji.