  • 1. Data: 2005-07-13 15:25:58
    Temat: Kupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA.
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Kopiuję płytę jako obraz i wrzucam na serwer FTP/HTTP , z
    którego mogę w każdej chwili owego windowsa pobrać - Łamię prawo
    ? Bo w sumie każdy może się do tego pliku dobrać i sobie skopiować.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 2. Data: 2005-07-13 15:50:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Kopiuję płytę jako obraz i wrzucam na serwer FTP/HTTP , z którego mogę w
    > każdej chwili owego windowsa pobrać - Łamię prawo ? Bo w sumie każdy
    > może się do tego pliku dobrać i sobie skopiować.

    to wrzuć tak, aby nie każdy mógł sobie pobrać.

  • 3. Data: 2005-07-13 16:48:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał
    > Kopiuję płytę jako obraz i wrzucam na serwer FTP/HTTP , z którego mogę w
    > każdej chwili owego windowsa pobrać - Łamię prawo ? Bo w sumie każdy może
    > się do tego pliku dobrać i sobie skopiować.

    Art. 116. 1. Ustawy o prawach autorskich: Kto bez uprawnienia albo wbrew
    jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci
    opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    Pytanie: czy wymienione działania wyczerpują znamiona rozpowszechniania?

  • 4. Data: 2005-07-13 19:32:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Stasio Podróżnik napisał(a) :
    > Kopiuję płytę jako obraz i wrzucam na serwer FTP/HTTP , z którego mogę w
    > każdej chwili owego windowsa pobrać - Łamię prawo ? Bo w sumie każdy
    > może się do tego pliku dobrać i sobie skopiować.

    Po co na serwer? Możesz trzymać na drugim HDD. Zgodnie z
    warunkami licencji możesz zrobić 1 kopię. Zupełnie przypadkiem
    zainstalowałeś też jakiś program ściągnięty z sieci? Jak on się
    nazywał? Bit Torrent, czy Kazaa? Po angielsku. I nie wiesz o co w
    nim chodzi więc zostawiłeś na razie na dysku. Na Święta
    Wielkanocne przyjedzie kolega z drugiego końca Polski, to Ci
    wytłumaczy co to jest:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 5. Data: 2005-07-14 08:12:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):

> [...]
    > lat 2.
    > Pytanie: czy wymienione działania wyczerpują znamiona rozpowszechniania?

    Właśnie chodziło mi o odniesienie do owego art. Nie
    rozpowszechniam ... trzymam kopię bezpieczeństwa na dysku , do
    którego mam dostęp z każdego miejsca na świecie...

  • 6. Data: 2005-07-14 08:14:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Kazaa? Po angielsku. I nie wiesz o co w nim chodzi więc zostawiłeś na
    > razie na dysku. Na Święta Wielkanocne przyjedzie kolega z drugiego końca
    > Polski, to Ci wytłumaczy co to jest:-)

    No to jest metoda na rżnięcie głupa ;)
    Chodzi mi o świadome umieszczenie na serwerze do którego mam
    dostęp zewsząd ... ale , że mam słabą pamięć, niehasłowany ...
    bo chodzi o to bym dostęp miał, a nie o to bym go nie miał.

  • 7. Data: 2005-07-14 10:44:20
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

> [...]
    > dostęp zewsząd ... ale , że mam słabą pamięć, niehasłowany ...
    > bo chodzi o to bym dostęp miał, a nie o to bym go nie miał.

    To jest taka sama metoda rżnięcia głupa
    Nawiązujac do Twoich wszystkich postów, Ty w ogóle rżniesz głupa.
    Umieszczasz ten dysk w miejscu publicznie dostępnym, czyli publikujesz,
    czyli rozpowszechniasz. Sam wyraźnie sobie zdajesz z tego sprawę, bo inaczej
    nie zadawałbys głupich pytań. Hasło mógłbyś sobie zapisac w komórce, czy
    gdziekolwiek.

    Nie jestem miłosnikiem Małmiękkiego i nie odpowiada mi ich nadużywanie
    prawa, ale to co Ty robisz również jest dla prawa obrazą. Czy Cię będą za to
    ścigać, to inna sprawa, ale mogą. Zadne tłumaczenie o słabej pamięci nie
    jest usparwiedliwieniem.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 8. Data: 2005-07-14 10:49:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał
    >Nie rozpowszechniam ... trzymam kopię bezpieczeństwa na dysku , do którego
    >mam dostęp z każdego miejsca na świecie...

    Ale z drugiej strony dajesz dostęp nieograniczonej liczbie osób. Trzeba
    dokładnie zastanowić się co oznacza rozpowszechnia, co ustawodawca miał na
    myśli.

  • 9. Data: 2005-07-14 11:25:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Roman Rumpel napisał(a):

    > inaczej nie zadawałbys głupich pytań. Hasło mógłbyś sobie zapisac w
    > komórce, czy gdziekolwiek.

    Nie mówię o hasłach ... mówię o programie, którego nośnik
    oryginalny może ulec zniszczeniu ... np płytę CD położę w aucie
    pod szybą .. działanie wysokich temperatur może czynić cuda ...
    Płyta może ulec zarysowaniu etc etc ... Trudno zrozumieć.

    > prawa, ale to co Ty robisz również jest dla prawa obrazą.

    No to do sądu ze mną ... za obrazę ... RAZ !

    > za to ścigać, to inna sprawa, ale mogą. Zadne tłumaczenie o słabej
    > pamięci nie jest usparwiedliwieniem.

    Jakiej słabej pamięci ??? Mam kod źródłowy, czy jak to się tam
    zowie zapamiętać sobie albo w komórkę władować ???

    LOL ... Lubię CIe Ryśku ... wszystkie Ryśki to fajne chłopy.

  • 10. Data: 2005-07-14 14:31:31
    Od: "jarek" <j...@N...pl>

    Stasiu szanowny,
    jak znam życie, to Ty wcale nie kupiłeś oryginalnego Windowsa ! :-))))