  • 41. Data: 2016-02-24 08:37:00
    Temat: Re: podawanie fikcyjnych danych do kont
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 24 Feb 2016 07:07:02 +0100
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Obywatele PESEL mają dobry, tylko w ręcznych dokumentach źle wpisany.

    Eee to zależy z jakiego rocznika, z tego co słyszałem jest wiele pomyłek sprzed "ery
    komputerów", gdzie pesel sie powtarza z powodu niewydolności ówczesnego "systemu".

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 42. Data: 2016-02-24 08:39:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 23 Feb 2016 20:35:16 +0100
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Osobiście uważam - jeszcze raz to podkreśl - że PESEL jest zbędny, ale
    > jeśli go podamy, to jest informacja określającą osobę uprawniona do
    > przejazdu. Podanie błędnego powoduje,że bilet jest po prostu nieważny.

    Jest nieważny, z powodu tego że przewoźnik sobie tak uznał, co nie znaczy że ma do
    tego prawo i jest to wysoce niezbędne. Jest to po prostu przerost formy nad treścią.

    Równie dobrze mogliby rządać podpisania weksla na przewoźnika na poczet Twojej
    przyszłej kary jak będziesz jechał bez doładowanej karty. Taka sama dysproporcja
    potrzeb do środków.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 43. Data: 2016-02-24 15:45:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    <r...@g...pl> wrote:
    > Obywatele PESEL mają dobry, tylko w ręcznych dokumentach źle
    wpisany.

    Ale jak obywatel z takim dokumentem przestawił się w banku żeby np.
    założyć rachunek, to nie było podstawy by go nie przyjąć.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-02-24 15:54:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-02-16 o 08:39, szerszen pisze:

    > Jest nieważny, z powodu tego że przewoźnik sobie tak uznał, co nie
    > znaczy że ma do tego prawo i jest to wysoce niezbędne. Jest to po
    > prostu przerost formy nad treścią.

    Jest ważny dla osoby z tamtym PESEL.

    > Równie dobrze mogliby rządać podpisania weksla na przewoźnika na
    > poczet Twojej przyszłej kary jak będziesz jechał bez doładowanej
    > karty. Taka sama dysproporcja potrzeb do środków.

    Więc nie podawać tego PESEL, ale jeśli już się podaje, to prawdziwy.

  • 45. Data: 2016-02-24 17:27:41
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/24/2016 12:07 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Obywatele PESEL mają dobry, tylko w ręcznych dokumentach źle wpisany.

    Bzdura.

  • 46. Data: 2016-03-08 20:58:42
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Feb 2016, RadoslawF wrote:

    > A od kiedy jest taki obowiązek i dlaczego ty się do niego nie stosujesz ?

    A gdzieś wspominałeś o tym, że podajesz pod warunkiem że, jak
    to się potocznie określa, "musisz" (formalnie: jesteś do tego
    zobowiązany)?
    Bo nie widzę ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2016-03-09 14:31:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-08 o 20:58, G.S. pisze:

    > A gdzieś wspominałeś o tym, że podajesz pod warunkiem że, jak
    > to się potocznie określa, "musisz" (formalnie: jesteś do tego
    > zobowiązany)?
    > Bo nie widzę ;>

    Ja też nie widzę. Podpowiesz gdzie tak wspominałem ?