  • 1. Data: 2016-02-10 09:54:32
    Temat: garaz i pomieszczenie gospodarcze
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    witam
    czy potrzebuje pozwolenia na wybudowanie garazu wraz z pomieszczeniem
    gospodarczym - wielkość ok 50 m

  • 2. Data: 2016-02-10 11:50:55
    Temat: Re: garaz i pomieszczenie gospodarcze
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > witam
    > czy potrzebuje pozwolenia na wybudowanie garazu wraz z pomieszczeniem
    > gospodarczym - wielkość ok 50 m

    Tak

  • 3. Data: 2016-02-10 12:14:06
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    projekt tez musze miec ?

  • 4. Data: 2016-02-10 13:22:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > projekt tez musze miec ?

    Nie wiem.

  • 5. Data: 2016-02-10 19:20:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adamos1" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > projekt tez musze miec ?

    Z tego co wiem to tak. Na szczęście od tego roku (a może ubiegłego) część
    elementów projektu architektonicznego nie jest wymagana.

  • 6. Data: 2016-02-13 09:13:00
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    a do ilu nie trzeba pozwolenia o budowe
    ile kosztuje takie pozwolenie itp ?

  • 7. Data: 2016-02-13 10:31:26
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    a ok 30m tez potrzebne jest pozwolenie na budowe ??? i tak jak pisalem
    jak z kosztami, budynek murowany

    cos takiego

    http://zapodaj.net/877e0758fe9b6.jpg.html

    i ile by cos takiego kosztowało, z brama automatyczna, dach pokryty
    gontem, wysokosc ok 2 m, wylewka i podlaczenie elektryki

  • 8. Data: 2016-02-13 12:28:01
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    teraz czytałem zeby nie przekraczał budynek 35 m

    http://muratordom.pl/prawo/formalnosci-budowlane/now
    elizacja-prawa-budowlanego-weszla-w-zycie-czy-wybudu
    jesz-dom-bez-pozwolenia-na-budowe,132_13568.html

    "Dotyczy to obiektów, których powierzchnia nie przekracza 35 m2"

    i to chodzi o powierzchnie użytkową ? czy powierzchnie zabudowy ?

  • 9. Data: 2016-02-13 19:27:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adamos1" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > "Dotyczy to obiektów, których powierzchnia nie przekracza 35 m2"

    Szczegółów nie pamiętam, bo w tym roku zmieniło się prawo budowlane. Z tego co
    pamiętam projekt na dom musi być, ale nie trzeba mieć projektu instalacji
    elektrycznych i chyba sanitarnych (wystarczy sam opis techniczny).

  • 10. Data: 2016-02-13 20:22:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lutego 2016 19:30:01 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
> [...]
    > pamiętam projekt na dom musi być, ale nie trzeba mieć projektu instalacji
    > elektrycznych i chyba sanitarnych (wystarczy sam opis techniczny).
    U nas co kraj to obyczaj.
    Do autora wątku- wdepnij do lokalnego PINB i tam się wszystkiego dowiesz.