  • 11. Data: 2023-10-07 00:43:06
    Temat: Re: pobicie Ukrainca
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ,wyborcza-ujawnia-mateusz-we-wroclawiu-umarl-jak-geo
    rge-floyd.html

> [...]
    > nie wydaje sie jakas brutalna, wrecz powiedzialbym ze jej prawie nie
    > ma/nie widać, wiec jak to w innych miastach wygląda?
    >
    > A tego klęczenia i duszenia, to uczą chyba w jakiejs centralnej szkole
    > policji (Słupsk, Legionowo?), nie jest to chyba wrocławska specyfika.
    >
    > Ten przypadek na Trzemeskiej to tez mnie ciekawi - nie słyszało sie
    > wcześniej, aby kogos na komisariacie prądem razili,
    > wiec to pojedynczy i pierwszy przypadek? Trudne do uwierzenia.
    > Ale żeby tak masowo i nikt nie zgłosił? Tez trudne do uwierzenia :-)
    >
    > Ale fakt, ze tego zaczyna sie cos duzo robic.

    Tak jak kojarzę to większość afer typu pobili lub gdzieś wywieźli jest z
    Wrocławia i szerszych okolic. Gdzieś tam się chyba jeszcze Kraków
    próbuje przebić. Nb. sprawa Komendy to zdaje się też te okolice. Ale jak
    policjanty dobre to musi być pismaki.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2023-10-07 09:46:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak jak kojarzę to większość afer typu pobili lub gdzieś wywieźli jest z
    > Wrocławia i szerszych okolic.
    I nie jest to kwestia ostatnich lat, jeśli już o to chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-10-09 19:15:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Oct 2023 09:46:35 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > I nie jest to kwestia ostatnich lat, jeśli już o to chodzi.

    https://wiadomosci.wp.pl/smierc-po-interwencji-polic
    ja-nie-jest-juz-sklonna-do-oczyszczenia-sie-66976908
    11255360a

    juz 2015 ... ale to jest wina Tuska :-)
    Tylko potem była Dobra ... czy niedobra zmiana, bo podane przypadki
    późniejsze.

    Dwa z wymienionych przypadków to Wrocław, co byłoby niepokojące, ale
    moze być też fluktuacja statystyczna. Trzeci z Lubina ... dalej
    z Lubina do Wroclawia, niz z Warszawy do Legionowa :-)

    kolejny niepokój - ze sie od czasu artykułu lista rozszerzyła.

    I jeszcze jeden - z UK donoszą, że chwalone kamery są po prostu
    wyłaczane przez policjantów. I nie ma dowodów.

    Ale Tarchomin to Warszawa?
    https://tustolica.pl/tragedia-na-tarchominie-smierc-
    podczas-interwencji-policji_75958

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zgrn3ioTFqE

    Ale za dlugo, zeby napisac co tam ministry mówiły

    J.

  • 14. Data: 2023-10-09 19:43:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Oct 2023 19:15:31 +0200, J.F wrote:

> [...]
    >
    > P.S.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Zgrn3ioTFqE
    > Ale za dlugo, zeby napisac co tam ministry mówiły

    od 20 minuty gosc "zaproszony" nie/ciekawie mowi ...

    J.

  • 15. Data: 2023-10-10 19:50:21
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Ale Tarchomin to Warszawa?
    > https://tustolica.pl/tragedia-na-tarchominie-smierc-
    podczas-interwencji-policji_75958

    cyt.
    miał w aucie kradzione tablice rejestracyjne

    http://tiny.cc/qc5cvz
    Bierzem 3 pierwsze lata. Wychodzi 198000 szt.
    Mnożymy przez długość samochodu 3,5m, dzielimy przez 1000 i dostajemy
    693 km. Czyli sznurek skradzionych samochodów ustawionych jeden za drugim wyniesie
    wincyj niż ma PL.

    Litujta się nad złodziejami i niech was dalej dupa piecze:)

  • 16. Data: 2023-10-11 11:12:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Oct 2023 10:50:21 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:
> [...]
    wincyj niż ma PL.

    > Litujta się nad złodziejami i niech was dalej dupa piecze:)

    Ale nie napisali, ze auto kradzione. Tylko tablice kradzione.
    Obajtka chciał okraść :-)

    Jakby go zastrzelili podczas ucieczki, to moze i prawidłowo,
    ale czy on nie pobity w kajdankach?

    J.