  • 1. Data: 2002-02-11 14:29:04
    Temat: pit od pracodawcy
    Od: "Kinga" <k...@i...pl>

    Witam.

    Podobno pracodawca ma obowiazek wyslac mi PIT do polwoy lutego. Znajac
    mojego bylego pracodawce nie spodziewalabym sie tego. Moj obecny pracodawca
    powiedzial, ze jesli mi nie przysla, nie musze sie przejmowac i sie nie
    rozliczac. Ale ja wole nie ryzykowac i mimo to wolalabym zlozyc prawdziwe
    rozliczenie podatkowe.

    Jak mam sie zachowac w tej chwili? Rozliczyc sie, liczac na to, ze zrobie to
    poprawnie? Nie pamietam dokladnie, ile kasy dostalam. Moge sie pomylic, choc
    niby to gdzies zapisywalam.

    Nie rozliczac sie?

    Czy pit-a trzeba wyslac poleconym? Czy mam isc do ZUS-u i zlozyc
    doniesienie?

    Kinga