  • 1. Data: 2002-02-11 12:34:40
    Temat: Zawiadomienie o sprzedazy samochodu
    Od: h...@2...pl (hati)

    Potrzebuje porady w nastepujacej sprawie - sprzedalem jakis czas temu
    samochod, dzieki czemu zostalem w zamian posiadaczem kopii umowy kupna
    sprzedazy tegoz samochodu.Z powodu braku czasu nie zanioslem tej umowy
    do urzedu miasta, celem zgloszenia sprzedazy.No i zaczely sie klopoty
    - nastepny wlasciciel cos nawywijal, zlapala go Policja, zabrala auto
    na parking policyjny i przy tym wyszlo, ze gosc nie zarejestrowal auta
    na siebie, wiec do mojego domu zaczely splywac pisma(przedsadowe np.),
    zebym odebral samochod z parkingu i uiscil oplaty za parkowanie. Poza
    tym jest jeszcze problem OC - w chwili sprzedazy bylo oczywiscie wazne
    (jeszcze ok. miesiac), natomiast w chwili popelnienia wykroczenia -
    nie wiem.W zwiazku z powyzszym bardzo mnie interesuje to, czy w
    zwiazku z faktem, ze nie zglosilem w odpowiednim czasie do urzedu
    sprzedazy samochodu, bede musial zaplacic teraz wszystkie koszty
    zwiazane z "przygodami" goscia ktory ode mnie ten samochod kupil? Bede
    bardzo wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-02-11 20:07:43
    Temat: Re: Zawiadomienie o sprzedazy samochodu
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    h...@2...pl (hati) napisał:

    >zwiazku z faktem, ze nie zglosilem w odpowiednim czasie do urzedu
    >sprzedazy samochodu, bede musial zaplacic teraz wszystkie koszty
    >zwiazane z "przygodami" goscia ktory ode mnie ten samochod kupil?
    Nie zastanawiaj się dłużej tylko dopełnij obowiazków, które na tobie
    ciążą (US - opłata od umowy kupna sprzedaży, wydz. komunikacji -
    wyrejestrować, ubezpieczyciel - zgłosić fakt sprzedaży).
    Odpowiadasz za to czego ty nie dopelniłes (j.w.), a nie za to co
    zrobił nabywca.

    Artur Golański