  • 1. Data: 2004-11-29 07:31:37
    Temat: pisemna reklamacja u operatora telefonicznego.
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Temat byl juz jakis czas temu poruszany ale nie bylo jednej odpowiedzi.
    Jedni twierdzili tak a inni inaczej wiec pytam jeszcze raz i prosze o
    odpowiedz kogos kto wie to na 100%.

    Otorz weszlo takie prawo, ze jezeli operator telefoniczny nie da odpowiedzi
    na moja pisemna reklamacje w ciagu 30 dni to zostaje ona automatycznie
    uznana przez operatora (na moja korzysc).
    Nie wiem kiedy to weszlo dokladnie w zycie le zalozmy, ze bylo to 20
    listopada. Ja wyslalem swoja reklamacje 13 listopada. I pytanie. Czy to
    prawo tyczy sie rowniez mojej reklamacji? Czy moze musze wyslac reklamacje
    jeszcze raz?
    Dzieki za odp.

    PS A jako potwierdzenie tego co wyslalem to wystarczy potwierdzenie nadania
    listu poleconego z poczty?
    dzieki

  • 2. Data: 2004-11-30 14:00:17
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Tapio wrote:
    > PS A jako potwierdzenie tego co wyslalem to wystarczy potwierdzenie nadania
    > listu poleconego z poczty?
    > dzieki

    Najlepiej zostawic w blaupunkcie (jesli chodzi o Matke Najwyzszych Cen)
    i poprosic o podstemplowanie data wplyniecia kopii.

    WL

  • 3. Data: 2004-12-01 12:15:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Tapio napisał:

> [...]
    > uznana przez operatora (na moja korzysc).
    > Nie wiem kiedy to weszlo dokladnie w zycie le zalozmy, ze bylo to 20

    3 września

    Ja wyslalem swoja reklamacje 13 listopada. I pytanie. Czy to
    > prawo tyczy sie rowniez mojej reklamacji? Czy moze musze wyslac reklamacje
    > jeszcze raz?
    > Dzieki za odp.

    Podlegasz pod dwie regulacje jednoczesnie. Zapis PT o 30 dniowym
    terminie rozpatrywania oraz rozprządzenie MI (które wygasło 18
    listopada) o dwuinstancyjnym rozpatrywaniu reklamacji. Czyli Twoje
    szanse uznania reklamacji sa dwa razy wiksze ;-)

    > PS A jako potwierdzenie tego co wyslalem to wystarczy potwierdzenie nadania
    > listu poleconego z poczty?

    Oczywiście

    M.