  • 1. Data: 2004-11-29 09:09:14
    Temat: czy zawiesić fundusz socjany?
    Od: i...@o...pl

    szanowni grupowicze czy dyrektor ma prawo zawiesić fundusz socjany jeśli tak
    to z jakiego powodu lub w jakich okolicznościach

  • 2. Data: 2004-11-29 09:55:11
    Temat: Re: czy zawiesić fundusz socjany?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik i...@o...pl napisał(a) w wiadomości
    > szanowni grupowicze czy dyrektor ma prawo zawiesić fundusz socjany jeśli
    > tak to z jakiego powodu lub w jakich okolicznościach

    A jaki jest Regulamin Funduszu?
    Zazwyczaj nawet nie musi niczego zawieszać, bo przyzanienie świadczeń nie jest
    roszczeniowe.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-29 10:47:56
    Od: i...@o...pl

> [...]
    >
    > --
    > JOHNSON :)
    >dziękuję za odp.jest jeszcze coś o czym chciałabym nadmienić
    chodzi o szpital jest trudna kondycja finansowa szpitala i dyrektor prosi w
    porozumieniu ze związkami o zawieszenie funduszu by uniknąć obniżania pensji
    lub płacenia w ratach , tzn.że wolno mu to zrobić?czy będzie można to póżniej
    przywrócić jeżeli sytacja finansowa się poprawi.Czy spokojnie mogę się pod tym
    podpisać reprezentując Związek Zawodowy

  • 4. Data: 2004-11-29 19:27:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    póżniej
    > przywrócić jeżeli sytacja finansowa się poprawi.Czy spokojnie mogę się

    Rasowy związkowiec nie idzie na żadne układy z dyrekcją. Jak obniżają
    pensje lub płacą w ratach to robi akcję protestacyjną i strajk.
    Po likwidacji zakładu na ścianie nad łóżkiem stawia kolejną kreskę a potem
    szuka nowej firmy do rozpier******a.

    Alek

    PS.
    Korzystając z okazji pozdrawiam kolegę Jotte :)