  • 1. Data: 2003-07-25 06:37:42
    Temat: pilne-dzis pozew!
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    skladam pozew. Chodzi o zwrot pieniedzy za zawor hamulcowy oddany do
    reklamacji firmie (s.c), ktora juz nie istnieje. Zawor to 680 zl. Mam
    pytanie. Zawor zostal w tej firmie kupiony, jednak nie mam paragonu (nie
    wydawali) ani faktury . Jest jedynie druk KP, potwierdzajacy zaplate za
    zawor, z pieczatka sprzedawcy i firmy. Czy KP wystarczy, bo mam
    watpliwosci...

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Asia

  • 2. Data: 2003-07-25 08:44:33
    Temat: Odp: pilne-dzis pozew!
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Joanna Grynfelder <j...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bfqjlv$see$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > wydawali) ani faktury . Jest jedynie druk KP, potwierdzajacy zaplate za
    > zawor, z pieczatka sprzedawcy i firmy. Czy KP wystarczy, bo mam

    Od biedy wystarczy, ale podpisane musi być. Najlepiej czytelnie.
    pieczątki praktycznie każdy może sobie wyrobić jakie chce....
    -Renata