  • 11. Data: 2023-10-03 15:42:10
    Temat: Re: pijane dziecko
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 14:24:20 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Apeluje.

    Palarnie by urządziła :-)

    > Już widzę jak zawzięty rodzic w sądzie będzie udowadniał, że to nie syna
    > pet.

    Akurat proste - złapali z papierosem w ręku?
    Wiec to nie jego pet pod nogami :-)

    > Nie ma, ale mieszkańcom przeszkadza dym.

    No coz, papierosy mają w UE zlikwidować.
    Zostanie tylko "trawka" :-)

    J.

  • 12. Data: 2023-10-03 20:26:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 13:25, J.F pisze:
    > Szkoła nawet jak sie dowie ... moze coś zrobić?
    Przeprowadzą prelekcję z zakresu szkodliwości palenia :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-10-09 17:17:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 09:29:20 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Na wszelki wypadek postawi się zarzuty matce.

    Nie wykluczam. Moze i zasadne.
    Ale co, jesli alkohole w domu kupuje ojciec ?