    From: "maciek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parking płatny
    Date: Tue, 16 Sep 2003 14:54:42 +0200

    witam.

    Dostałem wezwanie do zapłaty za parkowanie samochodu w mieście na parkingach
    płatnych, obsługiwane parkingi są przez firmę która podlega pod starostwo,
    zapłata jest z grudnia i listopada 2001 roku, w sumie na kwote 40 zł. niby
    nic ale jednak muszę złodzieją zapłacić, na wezwaniu wyszczególnione są 4
    miejsca gdzie parkowałem( podobno), są podane tylko nazwy ul. i nic poza tym
    ul. te są dość długie i nie wszędzie obowiązuje zakaz parkowania, wiem że
    opłaty są pobierane nieprawnie, ale może istnieje też przedawnienie tej
    zapłaty.