  • 1. Data: 2003-09-16 12:54:42
    Temat: parking płatny
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    witam.

    Dostałem wezwanie do zapłaty za parkowanie samochodu w mieście na parkingach
    płatnych, obsługiwane parkingi są przez firmę która podlega pod starostwo,
    zapłata jest z grudnia i listopada 2001 roku, w sumie na kwote 40 zł. niby
    nic ale jednak muszę złodzieją zapłacić, na wezwaniu wyszczególnione są 4
    miejsca gdzie parkowałem( podobno), są podane tylko nazwy ul. i nic poza tym
    ul. te są dość długie i nie wszędzie obowiązuje zakaz parkowania, wiem że
    opłaty są pobierane nieprawnie, ale może istnieje też przedawnienie tej
    zapłaty.

  • 2. Data: 2003-09-16 15:03:02
    Temat: Re: parking płatny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A parkowałeś i nie zapłaciłeś? No bo jak nie, to czekałbym spokojnie, jak mi
    udowodnią przed sądem że parkowałem i nie zapłaciłem. Jakoś nie bardzo widzę
    taką możliwość w praktyce. Ciekawi mnie swoją drogą, czy w Polsce zapadł już
    jakiś wyrok w takiej sprawie. Może ktoś wie?

  • 3. Data: 2003-09-18 12:53:44
    Od: "diodka" <d...@I...e-ar.pl>

    > Ciekawi mnie swoją drogą, czy w Polsce zapadł już
    > jakiś wyrok w takiej sprawie. Może ktoś wie?

    Zapadl :))
    http://www.tutaj.pl/park/

    d.