  • 21. Data: 2021-07-03 14:06:08
    Temat: Re: palik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.07.2021 o 11:40, Astralny Rębajło pisze:

    > Walim my w katoli, a jak!

    https://natemat.pl/362007,groby-z-setkami-cial-dziec
    i-kanada-nie-jest-jedynym-krajem

    Ta religijna organizacja już dawno powinna była być zdelegalizowana i
    rozliczona za swoje wielowiekowe zbrodnie.
    Jak i jej wszystkie odłamy.

    Ich budynki dzisiaj by nie płonęły, bo nie byłyby to ich budynki.
    Kto sieje wiatr, ten zbiera burze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2021-07-03 14:10:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2021 o 14:03, Michal Jankowski pisze:

    > A nie powinien mieć jakiegoś napisu, że znak pomiarowy uszkodzenie
    > podlega karze?

    Nie ma czegoś takiego w przepisiue. Chodzisz i wyrywasz na nienależących
    do Ciebie terenach powbijane paliki?

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2021-07-03 14:14:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No i owszem, wyrwała go złośliwie. Jest jakiś artykuł kodeksowy na
    > złośliwe wyrywanie palików? Zwłaszcza takich które ktoś złośliwie (bo
    > lokalesi się sprzeciwiali) wtyka? :) Ty, Tomasik, jesteś wiejski filozof
    > i naciągacz faktów.

    Gdybyś choć pobieżnie ustawę przeczytał, to byś wiedział, jakie
    znaczenie ma w tym wypadku złośliwość. Odpowiedź na to pytanie znajdzie
    w jednym spośród pierwszych 30 artykułów Kodeksu karnego.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2021-07-03 14:16:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mają się w postanowieniu na WIKI powołać, czy na stanowisko W.P. JAcka
    > MACIEJEWSKIEGO? Bo dość powszechnie po wsiach paliki sa kradzione lub
    > przestawiane i ludzie dostają zarzuty :-)

    Jasne - policja umarza z powodu niewykrycia sprawców jak mają nagrani z
    monitoringu, a ty nagle za palikami powszechnie biegają. Bujać to my a
    nie nas:P

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-07-03 14:16:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie ma czegoś takiego w przepisiue. Chodzisz i wyrywasz na nienależących
    > do Ciebie terenach powbijane paliki?

    No to może inaczej: co jej *realistycznie* za to grozi według *praktyki*
    orzecznictwa? [z założeniem linii obrony że "nie wiedziała co to jest"]

    Bo bez tego ta cała dyskusja to bezproduktywne bicie piany IMHO.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2021-07-03 14:26:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 14:14:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Gdybyś choć pobieżnie ustawę przeczytał, to byś wiedział, jakie
    > znaczenie ma w tym wypadku złośliwość. Odpowiedź na to pytanie znajdzie
    > w jednym spośród pierwszych 30 artykułów Kodeksu karnego.

    No to ją przytocz, cwaniaku. Ściemniać umiesz, wywjać się jak piskorz
    też. Złośliwość musi być połączona z czynem karalnym. Udowodnij że
    wyrwanie palika było czynem karalnym.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 27. Data: 2021-07-03 20:24:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2021 o 14:16, A. Filip pisze:

    > No to może inaczej: co jej *realistycznie* za to grozi według *praktyki*
    > orzecznictwa? [z założeniem linii obrony że "nie wiedziała co to jest"]
    > Bo bez tego ta cała dyskusja to bezproduktywne bicie piany IMHO.

    Przede wszystkim odpowiedzialność cywilna. Spowodowała szkodę, bo pewnie
    będzie trzeba na nowo geodetę przyprowadzić.

    Jeśli chodzi o odpowiedzialność karną, to moim zdaniem akurat art. 277
    kk średnio do tego pasuje. Nie podejrzewam, by to był znak graniczny.
    Dla mnie o wiele właściwszym wydaje się art. 48.1.3 Ustawy Prawo
    Geodezyjne i Kartograficzne, czyli wykroczenie. Albo art. 85 kw. W
    ostateczności 126 kw.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2021-07-03 20:37:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 20:24:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przede wszystkim odpowiedzialność cywilna. Spowodowała szkodę, bo pewnie
    > będzie trzeba na nowo geodetę przyprowadzić.
    Przecież nie wiesz czy jakikolwiek geodeta ten palik ustawiał. Albo czy
    nie było to przypadkiem za "bóg zapłać". Widziałeś fakturę? A jak nie
    było zapłaty, nie ma szkody.

> [...]
    > Dla mnie o wiele właściwszym wydaje się art. 48.1.3 Ustawy Prawo
    > Geodezyjne i Kartograficzne, czyli wykroczenie. Albo art. 85 kw. W
    Żonglowanie paragrafami aby twoja wypowiedź brzmiała mądrzej ci się na
    nic nie przyda. Ten palik nie był znakiem geodezyjnym.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 29. Data: 2021-07-03 20:46:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Przecież nie wiesz czy jakikolwiek geodeta ten palik ustawiał. Albo
    > czy nie było to przypadkiem za "bóg zapłać". Widziałeś fakturę? A jak
    > nie było zapłaty, nie ma szkody.

    Spróbuj ogarnąć, że wartość szkody, to ponowne wbicie tego "kija" we
    właściwym miejscu, a nie koszt jego wbicia przed wyrwaniem.

    > Żonglowanie paragrafami aby twoja wypowiedź brzmiała mądrzej ci się
    > na nic nie przyda. Ten palik nie był znakiem geodezyjnym.

    A rzuciłeś okiem na te artykuły? Wątpię, bo nawet Ty byś zauważył
    niedorzeczność swojej wypowiedzi :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-07-03 22:05:31
    Od: jan kowalski <o...@g...com>

    Kviat napisał(a):
> [...]
    > rozliczona za swoje wielowiekowe zbrodnie.
    > Jak i jej wszystkie odłamy.
    >
    > Ich budynki dzisiaj by nie płonęły, bo nie byłyby to ich budynki.

    Ogólnie jesteście głupsi niż ustawa przewiduje p.Kfiat i wyglądacie
    na człowieka jednej książki/stacji telewizyjnej.

    Wg. Ciebie kler ma odpowiadać za to co stało się w kanadzie/australii w ciągu
    ostatnich 200 lat. Przeca to nie kler zajął kanadę/australię tylko rządy,
    to nie kler tłukł rdzennych pozostawiając po nich sieroty, tylko rządy.

    Możecie mieć spory problem z tym p.Kfiat, cyt. od twoich fumfli z "ż" mediów,
    podkreślam "ż" abyście dysonansa nie załapali:

    Policja nie będzie ich przecież szukać z takim samym zaangażowaniem, jak białych
    kobiet.
    Jak wynika z danych policji, w latach 1980-2012 zaginęło lub zostało zamordowanych
    blisko 1,2 tysiąca rdzennych Kanadyjek.

    Gimnastykujcie się, aby powiązać te wydarzenia z klerem, tylko uważajcie!
    chodzi o kler katolicki, w żadnym razie protestancki który również szkoły prowadził
    i w którym również dzieci umierały. W tamtym okresie przeżywalność
    była dużo niższa niż dziś.

    Groby? Groby są dobre dla takich jak Ty. Tzn. są ok jeśli można je powiązać
    z katolami, natomiast kiedy Hanka buduje metro w Warszawie i natrafią
    na groby/kości, wtedy cichosza, bo terminy zawalimy, a i żadnej korzyści
    z przestoju nie będzie.

    Tak że myśl Kfiecie jak powiązać te 1,200 zaginionych kobiet
    z katolami.