  • 1. Data: 2003-08-05 11:29:21
    Temat: [ot] Stare programy i ich legalnosc
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    W firmie robię inwentaryzację oprogramowania,
    a w firmie mam kilka systemow opartych na 95.
    Byly one kupione w roku 95-97, a z tego co wiem
    w archiwum dokumenty zakupu powinny byc
    przechowywane 5 lat. W naszym programie F-K
    mam dane od roku 97 i szczerze mówiąc nie chce
    mi się ręcznie przeszukiwać faktur zakupu z tamtych
    lat. Czy BSA może wymagać tychże dokumentów
    odemnie? Jeśli nie to mam szukać książeczek z
    hologramem? Czy może one też się przedawniają ;-)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2003-08-05 14:19:30
    Temat: Re: [ot] Stare programy i ich legalnosc
    Od: "Grzegorz Skurjat" <g...@w...pl>

    "Mumin" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lat. Czy BSA może wymagać tychże dokumentów
    > odemnie? Jeśli nie to mam szukać książeczek z
    > hologramem? Czy może one też się przedawniają ;-)

    Na stronie
    http://support.microsoft.com/directory/worldwide/pl/
    zasady_licencjonowanie.htm
    masz zapis:

    Czy produkt, który jest na rynku dłużej niż 5 lat wymaga licencji?

    Tak. Każdy zainstalowany produkt wymaga licencji. Klient powinien
    przechowywać wymagany komplet dokumentów tak, aby móc udowodnić legalność
    posiadanego i używanego przez siebie programu.

    --
    gs

  • 3. Data: 2003-08-05 16:21:51
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Grzegorz Skurjat wrote:
> [...]
    > przechowywać wymagany komplet dokumentów tak, aby móc udowodnić legalność
    > posiadanego i używanego przez siebie programu.

    A to przypadkiem klientowi nie powinno się udowodnić, że nie posiada
    legalnego programu?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński