  • 1. Data: 2010-12-20 10:31:55
    Temat: oszustwa domenowe
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Chodzi o firmy, które wciskają naiwnym domeny za kosmiczną cenę
    wmawiając, że to ostatnia chwila na decyzję i naiwny nie ma czasu
    skonsultować tego z fachowcem.

    Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej sprawie, w szczególności z dorwaniem
    drani z paragrafu na oszustwo?

    I dwa warianty: przed zapłaceniem i po zapłaceniu.

  • 2. Data: 2010-12-20 19:45:42
    Temat: Re: oszustwa domenowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ienbas$qni$1@inews.gazeta.pl...

    > Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej sprawie, w szczególności z dorwaniem
    > drani z paragrafu na oszustwo?
    >
    > I dwa warianty: przed zapłaceniem i po zapłaceniu.

    No nie mow, ze dales sie nabrac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-12-20 21:36:43
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > No nie mow, ze dales sie nabrac :)

    No coś ty. Wszechwiedzący i nigdy nie mylący się Andrzej dałby się nabrac na
    takie coś? ;-)

  • 4. Data: 2010-12-20 22:37:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 20:45, SDD pisze:

    > No nie mow, ze dales sie nabrac :)

    Oczywiście, że nie. Canomatica też nie kupiłem i byłem tym, kto wykrył
    oszustwo pewnego cwaniaczka, co pod "Pajacyka" się w e-mailowym spamie
    parę lat temu podszywał.

    Dlatego też nie mam doświadczenia w udupianiu takich oszustów, bo póki
    co nie byłem ich ofiarą.

    Teraz jasne, czy nadal będziesz trollował i śmiecił
    krzakami" z powodu swoich braków w dziedzinie polskich znaków, hmm? ;->