  • 31. Data: 2016-08-15 12:49:16
    Temat: Re: oszukana przez męża pomocy
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Wskażesz, w którym momencie ona była jego
    > posiadaczem?

    Wskażesz mi miejsce gdzie coś takiego napisałem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2016-08-15 12:50:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Jeśli chodzi o OC, to wypowiedzenie tego ubezpieczenia nie jest
    > możliwe.

    Będzie obowiązywać do końca świata, bez możliwości uwolnienia się od
    niego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 33. Data: 2016-08-15 14:53:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-15 o 12:50, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Będzie obowiązywać do końca świata, bez możliwości uwolnienia się od niego?

    Będzie obowiązywać do okresu wskazanego w polisie.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-08-16 09:10:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Będzie obowiązywać do okresu wskazanego w polisie.

    W zasdadzie racja, ale jest tu pewien problem. Umowa
    ubezpieczenia OC rozwiązuje się z mocy prawa nabywcy pojazdu, który
    tutaj rzeczywiście się pojawia. Tylko pytanie, czy ubezpieczająca może
    powiadomić ubezpieczyciela o zbyciu pojazdu, którego właścicielką nigdy
    nie była? Czy właściciel i posiadacz pojazdu w jednym może wypowiedzieć
    ubezpieczenie, jeśli takiego powiadomienia nie było? Właściwie, to czemu
    nie, ale ubezpieczyciel może potraktować to jako próbę wypowiedzenia
    przez osbę postronną. No i w końcu jeśli takiego powiadomienia nie było,
    do kogo przyjdzie informacja o kończącym się ubezpieczeniu, warunkach
    wznowienia, a później nowa polisa? Jeśli nabywca zgłosił do TU nabycie
    pojazdu niezależnie od ubezpieczającej, to sprawa jest prosta. Albo
    umowa rozwiąże się z mocy prawa z upływem terminu,
    albo zrobi to wcześniej posiadacz w dowolnym momencie. W przeciwnym
    wypadku sprawy się komplikują. A założycielka tematu napisała dwa mętne
    posty, nie interesuje się dyskusją, nie uzupełnia informacji, a my
    brniemy w domysłach... Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że nie jest
    zainteresowana rozwiązaniem jej własnych problemów ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675