  • 1. Data: 2016-07-31 20:28:03
    Temat: Re: zasiłki
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jak znam życie to raczej do ciebie latami dokładano.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 2. Data: 2016-07-31 21:19:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 20:28, Stokrotka pisze:
    > Jak znam życie to raczej do ciebie latami dokładano.

    Dobre.
    Kabaret Hrabi mi się przypomniał. Tam wyszła niezła sumka :-)

  • 3. Data: 2016-08-01 01:23:03
    Temat: zasiłki
    Od: "Roman" <R...@p...onet.pl>

    Może ktoś będzie wiedział gdzie można sprawdzić kto,
    kiedy i ile zasiłków, rent, zapomóg i wszelkiej maści pomocy finansowych
    pobrał?
    Jako dziecko miałem przyznawane różnego rodzaju zasiłki, renty,
    chociażby z tytułu chodzenia do szkoły, czy choroby.
    Jako osoba dorosła interesuje mnie kto, kiedy, ile, za co i od kogo brał
    pieniądze
    przyznawane mnie gdy byłem niepełnoletni.
    Interesuje mnie to chociażby dlatego że tych pieniędzy w życiu na oczy nie
    widziałem.
    Do jakiej instytucji mam się zgłosić żeby uzyskać takie informacje jak
    przyznane
    na mnie pieniądze w czasie gdy byłem niepełnoletni?

  • 4. Data: 2016-08-01 04:55:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/31/2016 6:23 PM, Roman wrote:
> [...]
    > przyznane
    > na mnie pieniądze w czasie gdy byłem niepełnoletni?

    Jak byles niepełnoletni to nikt ci niczego nie mogl przyznac bo....
    byles niepełnoletni

    Co najwyzej przyznano twoim rodzicom.

    Gdzie poszly.
    Mozliwe, za na rachunek za wode i proszek na pranie twoich brudnych gaci.

  • 5. Data: 2016-08-01 07:47:23
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 01.08.2016 o 01:23, Roman pisze:
> [...]
    > przyznane
    > na mnie pieniądze w czasie gdy byłem niepełnoletni?

    Nie przyznano tobie, tylko twoim opiekunom, a innych osób sprawdzać nie
    możesz, bo nie pracujesz pewnie w kontroli państwowej.

  • 6. Data: 2016-08-01 09:24:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wydaje mi się, że np. renta rodzinna to jest jednak dla dziecka.

    -----

  • 7. Data: 2016-08-01 14:29:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-08-16 o 04:55, witek pisze:

> [...]
    >
    > Gdzie poszly.
    > Mozliwe, za na rachunek za wode i proszek na pranie twoich brudnych gaci.

    Zdecydowanie nie masz racji. Większość tego typu świadczeń jest
    przyznawana dzieciom, a jedynie wypłacana do rąk rodziców czy opiekunów.
    Tak jest z rentami, alimentami. Zapomogi już faktycznie chyba są na
    rodzinę, czyli de facto rodzicom wypłacane.

  • 8. Data: 2016-08-01 20:46:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 01:23, Roman pisze:
> [...]
    > przyznawane mnie gdy byłem niepełnoletni.
    > Interesuje mnie to chociażby dlatego że tych pieniędzy w życiu na oczy

    Trudno w to uwierzyć.

  • 9. Data: 2016-08-01 20:57:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 02:30, Roman pisze:

    > Jeśli juz to przyznano na dziecko a wypłacano opiekunom,
    > nie wprowadzaj w błąd jeśli nic nie wiesz a pomóc nie zamierzasz.

    Masz rację, zasiłki powinny być zbierane na specjalnym funduszu i
    wypłacane delikwentowi po osiągnięciu pełnoletności.
    ...... Jak dożyje.

  • 10. Data: 2016-08-02 02:26:46
    Od: "Roman" <R...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > Tak jest z rentami, alimentami. Zapomogi już faktycznie chyba są na
    > rodzinę, czyli de facto rodzicom wypłacane.

    Dokładnie chodzi mi to takie świadczenia na dzieci a nie an rodziców.
    Rodzice pobierali świadczenia na dzieci i chcę się dowiedzieć kiedy ile i za
    co,
    dlatego proszę o informacje do jakiego urzędu mam się udać w celu uzyskania
    takich informacji.

    p.s. dla dociekliwych ignorantów nie znających życia dodam ze w okresie
    pobierania owych świadczeń na dziecko, nikt mi brudnych gaci nie prał, nikt
    za mnie nie sprzątał, często nawet nie gotował, ale to nie jest temat tego
    wątku.