  • 1. Data: 2009-05-03 17:05:08
    Temat: opłata skarbowa-w jakim terminie?
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Chodzi o opłatę PCC czy jakoś tak, taką z okazji kupna np. samochodu..... w
    ciągu ilu dni od daty na umowie powinienem odwiedzić US i dokonać wpłaty?

  • 2. Data: 2009-05-03 18:54:48
    Temat: Re: opłata skarbowa-w jakim terminie?
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    "J.S" <r...@g...pl> wrote in message
    > Chodzi o opłatę PCC czy jakoś tak, taką z okazji kupna np. samochodu.....
    > w ciągu ilu dni od daty na umowie powinienem odwiedzić US i dokonać
    > wpłaty?

    14 dni od daty na umowie k/s

    --
    karkow
    CT/BKL

  • 3. Data: 2009-05-03 19:07:54
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    dodam, ze zlozenie PCC oraz dokonanie oplaty mozna wykonac rozlacznie,
    tj. najpierw zlozyc PCC a potem dokonac oplaty lub tez odwrotnie. ale
    obie czynnosci nalezy wykonac w ciagu 14 dni od daty zawarcia
    transakcji

  • 4. Data: 2009-05-03 19:11:37
    Temat: Re: oplata skarbowa-w jakim terminie?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > obie czynnosci nalezy wykonac w ciagu 14 dni od daty zawarcia
    > transakcji

    Przy czym jesli juz nie ma sie ochoty dokonac tych dwoch czynnosci w
    terminie - to lepiej nie zaplacic niz nie zlozyc deklaracji :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-03 19:53:14
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    skoro juz jestesmy przy temacie, mam pytanie: przy placeniu podatku za
    PCC 3, co nalezy wpisac w "okres rozliczenia" przy zakupie pojazdu? sa
    dostepne 3 pozycje: RR, typ okresu, okres. zatem RR to np. 09, typ
    okresu to M? A w okres co wpisujemy?

  • 6. Data: 2009-05-03 20:34:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > PCC 3, co nalezy wpisac w "okres rozliczenia" przy zakupie pojazdu? sa
    > dostepne 3 pozycje: RR, typ okresu, okres. zatem RR to np. 09, typ

    No jak typ okresu to M a placimy za kwiecien, to pewnie 04

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-05-03 20:57:10
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    > No jak typ okresu to M a placimy za kwiecien, to pewnie 04

    zatem jest to wartosc typu okresu zawarcia transakcji, tak?
    przykladowo: pojazd kupiony w kwietniu 2009 bedzie mial oznaczenie 09
    M 04?

  • 8. Data: 2009-05-03 21:37:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > zatem jest to wartosc typu okresu zawarcia transakcji, tak?
    > przykladowo: pojazd kupiony w kwietniu 2009 bedzie mial oznaczenie 09
    > M 04?

    Tego nie wiem prawde mowiac - raz tylko w zyciu wypelnialem i placilem PCC-3
    :) (PCC sie niby jednorazowo rozlicza a nei meisiecznie)
    Prawie co miesiac place natomiast PIT-4 - i tam wlasnie tak podaje - jak za
    kwiecien to wlasnie M = 04 i tak dalej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-05-04 06:12:43
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 3 Maj, 23:37, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Tego nie wiem prawde mowiac - raz tylko w zyciu wypelnialem i placilem PCC-3
    > :) (PCC sie niby jednorazowo rozlicza a nei meisiecznie)

    zadzwonilem do US, aby sie dowiedziec w tej sprawie i tak jak
    przypuszczalem - jesli transakcja zawarta jest w kwietniu to wpisujemy
    09 M 04

  • 10. Data: 2009-05-04 06:27:19
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 4 Maj, 08:12, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
    > zadzwonilem do US, aby sie dowiedziec w tej sprawie i tak jak
    > przypuszczalem - jesli transakcja zawarta jest w kwietniu to wpisujemy
    > 09 M 04

    dodam jeszcze, ze eBGŻ oraz mBank nie przepuszczaja zadnych informacji
    dot. okresu. eBGŻ wywala po wpisaniu błąd, a mBank po prostu nie
    bierze tego pod uwagę.