  • 1. Data: 2002-05-08 04:44:20
    Temat: opłata faktury za kogoś
    Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl>

    Żona prowadzi działalność gospodarczą opodatkowaną na zasadach ogólnych i
    nie ma rachunku firmowego w żadnym banku. Swój osobisty oczywiście ma ale
    bez usług internetowych.
    Czy ja mogę opłacić fakturę za np telefon zarejestrowany na firmę żony ze
    swojego osobistego rachunku i w dodatku przez internet czyli bez pieczątki ?
    W moim ( moim - ;) ) banku za podstęplowanie przelewu elektronicznego z
    internetu chcą 27 zł. Gdyby nie to, że ja tam pracuję to bym napisał, że ich
    pop...

  • 2. Data: 2002-05-08 07:32:42
    Temat: Re: opłata faktury za kogoś
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Gandalf"
    > W moim ( moim - ;) ) banku za podstęplowanie przelewu elektronicznego z
    > internetu chcą 27 zł. Gdyby nie to, że ja tam pracuję to bym napisał, że
    ich
    > pop...

    ale i tak ich pop*

    Pozdrawiam
    Wojciech Niemira

  • 3. Data: 2002-05-09 06:17:44
    Od: "Hubert K. Kobierzewski" <info@remove_me.done-polska.pl>

    Użytkownik "Gandalf" <p...@f...onet.pl> napisał...
> [...]
    elektronicznego z
    > internetu chcą 27 zł. Gdyby nie to, że ja tam pracuję to bym

    W BZ WBK robia takie rzeczy za darmoche.

    --
    Best Regards,
    Hubert K. Kobierzewski

    mailto:Hubert.Kobierzewski[malpa]done-polska.pl