  • 1. Data: 2002-05-08 06:57:23
    Temat: druki
    Od: Skonec <s...@o...pl>

    Witam

    Nie wiedziałem gdzie sie zwrócić z prośbą o to więc tu piszę:

    potrzebuję druk Umowa zlecenia. Bardzo proszę o podanie linku,
    gdzie można znaleźć tego rodzaju druki.

    Z góry serdecznie dziękuję za pozytywne linki.

  • 2. Data: 2002-05-08 07:21:17
    Temat: Re: druki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Skonec"
    > Nie wiedziałem gdzie sie zwrócić z prośbą o to więc tu piszę:
    >
    > potrzebuję druk Umowa zlecenia. Bardzo proszę o podanie linku,
    > gdzie można znaleźć tego rodzaju druki.

    http://www.wzorypism.coo.pl a konkretnie
    http://www.wzorypism.coo.pl/www.wzorypism.coo.pl/Wzo
    ry_pism_dla_kazdego/uzleceni
    a.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-08 07:35:29
    Od: Skonec <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2002 09:21:17 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "Skonec"

> [...]

    Wielkie dzięki. Fakt, nie powiedziałem iż chodzi mi o takie druki,
    które mógłbym wypełniać na komputerze. Ale link jest niezły, Panie z
    biura ucieszyły się gdyż już nie będą musiały głowić się układając
    różnego rodzaju pisma.

    Jeszcze raz dziękuję.