  • 21. Data: 2014-08-12 09:12:58
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2014 06:02, J.F. pisze:

    > Ja prosze o prosta odpowiedz na proste pytanie - czy w tej sprawie coo
    > byla, byles oskarzonym czy oskazajacym ?
    > Czy to cos wstydliwego, ze nie mozna udzielic prostej odpowiedzi ?

    Udzieliłem odpowiedzi: w przeciwieństwie do "bohatera" artykułu nie
    jestem karany zatem nie jestem notowany. Twoje insynuacje ocierają się o
    przestępstwo. Na pytania bez związku nie udzielam odpowiedzi, podobnie
    jak nie zadaję pytań bez związku np. "Czy jesteś pedofilem, J.F.?" lub
    "Dużo ćpasz, J.F.?"

    Też.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 22. Data: 2014-08-12 18:42:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-12 09:12, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > przestępstwo. Na pytania bez związku nie udzielam odpowiedzi, podobnie
    > jak nie zadaję pytań bez związku np. "Czy jesteś pedofilem, J.F.?" lub

    "notowany" nie oznacza to samo co "karany" ?
    O ile może i nie byłeś karany to notowany zdaje się byłeś po awanturze
    z ochroniarzami do której wzywana była policja. Czy nie była
    wzywana ?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-08-12 20:54:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2014 18:42, RadoslawF pisze:

    > "notowany" nie oznacza to samo co "karany" ?

    A do jakiego innego zbioru danych media mogą uzyskać dostęp, hmm?

    > O ile może i nie byłeś karany to notowany zdaje się byłeś po awanturze
    > z ochroniarzami do której wzywana była policja. Czy nie była
    > wzywana ?

    Jeśli masz na myśli informacje w systemie KSIP (któ(C)y zasadniczo jest do
    wyłącznej dyspozycji policji, ale może rzecznik puścił farbę o tym
    notowaniu - może Robert Tomasik się wypowie, jak w praktyce wygląda
    dostęp do tych danych dla mediów) to łaskawie zapoznaj się z:

    DECYZJA NR 125
    KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
    z dnia 5 kwietnia 2013 r.
    w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji

    W szczególności:

    § 13. 1. W zbiorze danych KSIP Osoba rejestruje się i przetwarza
    informacje, zwane dalej ,,rejestracją
    osoby", o:
    1) osobach podejrzanych o popełnienie przestępstw ściganych z oskarżenia
    publicznego;
    2) nieletnich dopuszczających się czynów zabronionych przez ustawę jako
    przestępstwa ścigane z oskarżenia
    publicznego;
    3) osobach o nieustalonej tożsamości lub usiłujących ukryć swoją
    tożsamość, a także informacje o zwłokach
    o nieustalonej tożsamości;
    4) osobach poszukiwanych:
    a) ukrywających się przed organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
    b) uznanych za zaginione, zwanych dalej ,,osobami zaginionymi".

    (i jedna z form wprowadzenia do bazy takich osób to "notowania kryminalne").

    Czy coś w powyższym jest dla ciebie niejasne?

  • 24. Data: 2014-08-12 21:36:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A do jakiego innego zbioru danych media mogą uzyskać dostęp, hmm?

    Do tego samego co ich informator, często niejawny. :-)

> [...]
    >
    > (i jedna z form wprowadzenia do bazy takich osób to "notowania
    > kryminalne").
    >
    > Czy coś w powyższym jest dla ciebie niejasne?

    Nic. Ale dla ciebie chyba jest niejasna różnica między
    "notowanym" a "karanym". Dodatkowo rozporządzenie to
    nie jest jedynym odnośnie KSIPu. I jestem pewny że znasz
    cytowane niżej zdanie:
    " Z powodu niedoprecyzowania rozporządzenia w KSIP figurują
    osoby, które zostały prawomocnie uniewinnione od zarzucanych
    czynów, wobec których umorzono postępowanie z powodu braku
    znamion czynu zabronionego, osoby przeciwko którym w ogóle
    nie wszczęto postępowania, u których nastąpiło zatarcie skazania."
    I chyba wiesz że jednak oznacza to że figurujesz w KSIPie
    czyli jesteś notowany. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-08-13 00:57:24
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-12 21:36, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nie wszczęto postępowania, u których nastąpiło zatarcie skazania."
    > I chyba wiesz że jednak oznacza to że figurujesz w KSIPie

    Dokładnie tak. KSIP nie zna pojęcia przedawnienia itd. oznacza to że
    jeśli twoje dane zostały wprowadzone do KSIP figurujesz w nim jako
    notowany, co nie jest jednoznaczne z pojęciem karany. Dane wprowadzone
    do KSIP sa niejawne i mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów
    wewnętrznych Policji, np. sprawdzenia, ustalanie powiązań czy przy
    prowadzeniu czynności operacyjno-rozpoznawczych itd. Mówiąc krótko nie
    mozna mówić o kims że jest karany tylko z tego powodu że jego dane sa w KSIP

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2014-08-13 08:19:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2014 21:36, RadoslawF pisze:

    > " Z powodu niedoprecyzowania rozporządzenia w KSIP figurują
    > osoby, które zostały prawomocnie uniewinnione od zarzucanych

    To co ci wskazałem jest całkiem precyzyjne.

> [...]
    > nie wszczęto postępowania, u których nastąpiło zatarcie skazania."
    > I chyba wiesz że jednak oznacza to że figurujesz w KSIPie

    Jesteś tępy czy zakłamany?

    Odszczekuj, raduś, bo nigdy nie byłem podejrzany o popełnienie
    przestępstw ściganych z oskarżenia publicznego, nie byłem nieletnim
    dopuszczającym się czynów zabronionych przez ustawę jako przestępstwa
    ścigane z oskarżenia publicznego, nie byłem osobą o nieustalonej
    tożsamości lub usiłującym ukryć swoją tożsamość, nie byłem zwłokami o
    nieustalonej tożsamości, nie byłem osobą poszukiwaną, nie byłem
    ukrywającym się przed organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości, ani
    uznanym za zaginionego.

    Zatem szybciutko przeproś za swoją... pomyłkę?.... bo inaczej zaraz sam
    będziesz notowany jako osoba usiłująca ukryć swoją tożsamość.

  • 27. Data: 2014-08-13 08:46:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To co ci wskazałem jest całkiem precyzyjne.

    > Jesteś tępy czy zakłamany?
    >
    > Odszczekuj, raduś, bo nigdy nie byłem podejrzany o popełnienie

    Smarkaczowi się argumenty skończyły i zaczyna trollowanie.

> [...]
    >
    > Zatem szybciutko przeproś za swoją... pomyłkę?.... bo inaczej zaraz sam
    > będziesz notowany jako osoba usiłująca ukryć swoją tożsamość.

    Nie przeproszę bo nie widzę powodów.
    Czekam teraz zakłamany trollu na to że będę notowany.
    Czas start.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-08-13 08:56:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2014 08:46, RadoslawF pisze:

    > Nie przeproszę bo nie widzę powodów.
    > Czekam teraz zakłamany trollu na to że będę notowany.
    > Czas start.

    Zatem wysyłam do prokuratury wniosek o ustalenie twojej tożsamości, jako
    że jesteś przestępcą (pomówienie to przestępstwo) ukrywającym swoją
    tożsamość i w ten sposób uniemożliwiającym złożenie aktu oskarżenia dla
    tego rodzaju przestępstwa.

  • 29. Data: 2014-08-13 09:59:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 08:56:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > że jesteś przestępcą (pomówienie to przestępstwo) ukrywającym swoją
    > tożsamość i w ten sposób uniemożliwiającym złożenie aktu oskarżenia dla

    Tak z ciekawości: nie pogubiłeś się w tych zawiadomieniach/wnioskach do prokuratur i
    innych swiętych?
    Bo jak czytam Twoje wypociny to wynika z tego że dość systematycznie to robisz.

  • 30. Data: 2014-08-13 15:50:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-13 09:59, Użytkownik Kris napisał:

    > Tak z ciekawości: nie pogubiłeś się w tych zawiadomieniach/wnioskach do prokuratur
    i innych swiętych?
    > Bo jak czytam Twoje wypociny to wynika z tego że dość systematycznie to robisz.

    On tego nie robi. On trolluje.
    Ale oczywiście obiecuje publicznie że powiadomię grupę
    jeśli sprawa będzie miała obiecany dalszy ciąg. Z doświadczenia
    z tym trollem wiem że dalszy ciąg będzie polegał na ubliżaniu
    mi w innych wątkach. To jest jedyne co potrafi i na co go
    stać.