  • 71. Data: 2014-08-16 18:33:18
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.08.2014 17:32, mała zakłamana szmata RadoslawF pisze:

    > Czyżbyś "tchórzliwy anonimowy ratlerku" podawał mi swoje kompletne
    > dane personalna a ja o tym zapomniałem ?

    > Adres i pesel też "niedorozwinięty pomiocie Goebbelsa" ?

    Tak, kłamczuszku. Za każdym razem jak piszę to podaję w swoim adresie
    moją własną domenę. Umiesz dodać 2 do 2?

    > Jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to zauważył byś że nie
    > szkaluje tylko cytuje twoje własne chamskie określenia.
    > Ale nie martw się prokurator to zauważy. :-)

    Określenia to pikuś. Clou sprawy to twoje uporczywe kłamstwa i inne
    oszczerstwa.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 72. Data: 2014-08-16 23:54:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 sierpnia 2014 12:39:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Je�li jest zak�amanym gnojem,jak radu�f, to jak najbardziej - jest >to
    prawda i nie jest to tajemnica pa�stwowa.
    A jak o kims piszesz "skurwysynie"?(a często tak piszesz)?
    To że potzrebny Tobie dobry specjalista to raczej nie podlega dyskusji.
    Niestety Ty jak widze pomocy szukasz w Policji i prokuraturach a powinieneś do innego
    specjalisty sie udać.
    Tylko obawiam się że to może być już ten etap ze pacjent nie zauważa choroby. Koledzy
    i znajomi powinni pomóc w takich wypadku ale tych trzeba mieć.
    Daruj Sobie wyzwiska pod moim adresem i wspominanie o projekcji itp bo to już nudne
    będzie.

  • 73. Data: 2014-08-17 12:41:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tak, kłamczuszku. Za każdym razem jak piszę to podaję w swoim adresie
    > moją własną domenę. Umiesz dodać 2 do 2?

    Umiem i za każdym razem wychodzi mi że nie jest to coś co
    jednoznacznie określi adres i pesel "niedorozwinięty pomiocie Goebbelsa".

    > Określenia to pikuś. Clou sprawy to twoje uporczywe kłamstwa i inne
    > oszczerstwa.

    Więc czekam na wezwanie z prokuratury. Tak sobie podyskutujemy
    na temat twoich oszczerstw, wyzwisk i uporczywych kłamstw oraz
    szkalowania. "Tchórzliwy anonimowy ratlerku".

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-08-22 09:22:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 12:41:47 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Więc czekam na wezwanie z prokuratury. Tak sobie podyskutujemy
    > na temat twoich oszczerstw, wyzwisk i uporczywych kłamstw oraz
    > szkalowania. "Tchórzliwy anonimowy ratlerku".
    Ratlerek przestał szczekać;)

  • 75. Data: 2014-08-23 22:11:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-22 09:22, Użytkownik Kris napisał:

    > Ratlerek przestał szczekać;)

    W tym temacie przestał, nic to, jak zwykle zacznie pisać jakieś
    brednie i kłamstwa, zwrócę mu uwagę i znowu zacznie.