    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Subject: ograniczenie zakresu usług
    Date: Wed, 2 Aug 2017 20:56:53 +0200

    Dostałem ostatnio od jednego z dostawców tv kablowej informację, że w
    związku z modernizacją i podnoszeniem jakości usług zostanę pozbawiony
    kilku programów w moim abonamencie. I jeśli nie zgadzam się z tym, to
    mogę po prostu zrezygnować z ich usług.

    Czy oprócz rezygnacji mogę domagać się np. obniżenia ceny abonamentu?
    Czy reguluje to jakiś przepis? Czy też faktycznie zostaje tylko "albo
    bierzesz co dajemy, albo do widzenia"?

    JaceK