  • 1. Data: 2017-08-02 20:56:53
    Temat: ograniczenie zakresu usług
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Dostałem ostatnio od jednego z dostawców tv kablowej informację, że w
    związku z modernizacją i podnoszeniem jakości usług zostanę pozbawiony
    kilku programów w moim abonamencie. I jeśli nie zgadzam się z tym, to
    mogę po prostu zrezygnować z ich usług.

    Czy oprócz rezygnacji mogę domagać się np. obniżenia ceny abonamentu?
    Czy reguluje to jakiś przepis? Czy też faktycznie zostaje tylko "albo
    bierzesz co dajemy, albo do widzenia"?

    JaceK

  • 2. Data: 2017-08-02 22:30:34
    Temat: Re: ograniczenie zakresu usług
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-02 o 20:56, JaceK pisze:

> [...]
    >
    > Czy oprócz rezygnacji mogę domagać się np. obniżenia ceny abonamentu?
    > Czy reguluje to jakiś przepis? Czy też faktycznie zostaje tylko "albo

    Zaproponować im coś takiego możesz. Standardowa odpowiedź to że
    za usunięte dołożyli jakieś nowe. I jedyny argument jaki ci został
    to stwierdzenie że chcesz obniżki bo jak nie to telewizję w twoim
    blok oferuje: Orange, Netia, NC+ i wszyscy mają taniej.
    Sprawdź tylko oferentów. :-)
    http://porownywarkatelewizji.pl

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-08-03 09:33:28
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 20:56, JaceK pisze:

    > Czy oprócz rezygnacji mogę domagać się np. obniżenia ceny abonamentu?
    > Czy reguluje to jakiś przepis? Czy też faktycznie zostaje tylko "albo
    > bierzesz co dajemy, albo do widzenia"?

    Prawdopodobnie prawnicy dostawcy zadbali - by w regulaminie, który
    zaakceptowałeś - byś nie mógł zrobić nic oprócz wariantu "do widzenia".

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2017-08-03 10:54:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-17 o 09:33, Wojtek pisze:

    > Prawdopodobnie prawnicy dostawcy zadbali - by w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś - byś nie mógł zrobić nic oprócz wariantu "do widzenia".

    No ale weźcie na zdrowy rozsądek = jeśli ie mogą już tych programów
    dostarczać, to co tu da "tupanie nogą"?

  • 5. Data: 2017-08-03 12:34:35
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > No ale weźcie na zdrowy rozsądek = jeśli ie mogą już tych programów
    > dostarczać, to co tu da "tupanie nogą"?

    Obniżyć abonament zawsze można. Można też coś dać w gratisie (jakiś inny
    kanał, jakąś inną usługę). Ale, jak powiedziałem wyżej, na pewno przed
    tym się zabezpieczyli.

    Pozdrawiam,
    Wojtek