  • Data: 2017-08-02 22:30:34
    Temat: Re: ograniczenie zakresu usług
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-02 o 20:56, JaceK pisze:

    > Dostałem ostatnio od jednego z dostawców tv kablowej informację, że w
    > związku z modernizacją i podnoszeniem jakości usług zostanę pozbawiony
    > kilku programów w moim abonamencie. I jeśli nie zgadzam się z tym, to
    > mogę po prostu zrezygnować z ich usług.
    >
    > Czy oprócz rezygnacji mogę domagać się np. obniżenia ceny abonamentu?
    > Czy reguluje to jakiś przepis? Czy też faktycznie zostaje tylko "albo
    > bierzesz co dajemy, albo do widzenia"?

    Zaproponować im coś takiego możesz. Standardowa odpowiedź to że
    za usunięte dołożyli jakieś nowe. I jedyny argument jaki ci został
    to stwierdzenie że chcesz obniżki bo jak nie to telewizję w twoim
    blok oferuje: Orange, Netia, NC+ i wszyscy mają taniej.
    Sprawdź tylko oferentów. :-)
    http://porownywarkatelewizji.pl