  • 1. Data: 2008-10-13 16:59:45
    Temat: ograniczenie predkosci za garbem
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Jest sobie taki znak:

    http://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki/17600/z17694.jpg

    Pal licho ile metrow (artykul tej dokladnosci dotyczy).

    Czy tabliczka z odlegloscia odnosi sie rowniez do ograniczenie predkosci?

    Czy moze takie umieszczenie znakow oznacza ze ograniczenie dotyczy tylko
    garba?

    Czy moze ograniczenie dziala do zniesienia/skrzyzowania?

    Jacek

  • 2. Data: 2008-10-14 06:41:50
    Temat: Re: ograniczenie predkosci za garbem
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Paź, 18:59, gacek <g...@w...pl> wrote:
    > Jest sobie taki znak:
    >
    > http://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki/17600/z17694.jpg
    >
    > Pal licho ile metrow (artykul tej dokladnosci dotyczy).
    >
    > Czy tabliczka z odlegloscia odnosi sie rowniez do ograniczenie predkosci?

    Nie

    > Czy moze takie umieszczenie znakow oznacza ze ograniczenie dotyczy tylko
    > garba?

    Tak

    > Czy moze ograniczenie dziala do zniesienia/skrzyzowania?

    Tak

    Nastepnym razem zanim napiszesz: PoRD oraz pl.misc.samochody

  • 3. Data: 2008-10-14 07:00:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    badzio wrote:

    > Tak

    > Tak

    to sa dwie wykluczajace sie opcje.

    > Nastepnym razem zanim napiszesz: PoRD oraz pl.misc.samochody

    akurat w PoRD nic o tym nie ma (bo raczej w rozporzadzeniu od znakow -
    ale tam na ten tamet nic nie ma).

    gacek

  • 4. Data: 2008-10-14 08:07:00
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (........)

    > akurat w PoRD nic o tym nie ma (bo raczej w rozporzadzeniu
    > od znakow - ale tam na ten tamet nic nie ma).

    Dyskusja na ten temat w forum "Prawo jazdy" serwisu kierownica.com
    (ze stycznia 2008)
    http://www.kierownica.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1
    1430
    również bez rozstrzygnięcia.

    Maciek

  • 5. Data: 2008-10-14 09:45:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 październik 2008 08:41
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <3...@t...go
    oglegroups.com>):

    > Tak

    Nie! Ograniczenie prędkości obowiązuje od miejsca ustawienia do najbliższego
    skrzyżowania lub do jego odwołania stosownymi znakami odwołującymi.
    Nie wiem czemu niektórym się wydaje, że to dotyczy tylko progu. To dotyczy
    całej drogi!

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-14 10:03:06
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 październik 2008 08:41
    > (autor badzio
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <3...@t...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > skrzyżowania lub do jego odwołania stosownymi znakami odwołującymi.
    > Nie wiem czemu niektórym się wydaje, że to dotyczy tylko progu. To dotyczy

    No pewnie. Za kilkadziesiąt metrów dalej może stać znak wskazujący próg i
    już bez znaku ograniczenia prędkości, bo działa znak postawiony przed
    pierwszym progiem.
    --
    Maluch

  • 7. Data: 2008-10-14 12:31:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 październik 2008 12:03
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gd1r8k$9ni$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No pewnie. Za kilkadziesiąt metrów dalej może stać znak wskazujący próg i
    > już bez znaku ograniczenia prędkości, bo działa znak postawiony przed
    > pierwszym progiem.

    Powiem więcej, może nawet nie być znaku ostrzegającego o progu :D

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-16 05:32:15
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 14 Paź, 09:00, gacek <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    pg
    >  >>
    >  >> Pal licho ile metrow (artykul tej dokladnosci dotyczy).

    Sorki, zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o to ze tabliczka z odlegloscia
    dotyczy tylko garba :)