  • 1. Data: 2008-10-13 06:45:31
    Temat: Wykup gruntu pod drogę
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Czy ktoś wie i mógłby podać nazwy ustaw regulujących procedurę i
    zasady wykupu gruntów pod drogi przez państwo?

    TIA
    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp
    Najnowsza wyprawa - http://wyprawa.vox.com

  • 2. Data: 2008-10-13 19:39:47
    Temat: Re: Wykup gruntu pod drogę
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Renata Golebiowska <R...@b...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś wie i mógłby podać nazwy ustaw regulujących procedurę i
    > zasady wykupu gruntów pod drogi przez państwo?

    Ustawa o gospodarce nieruchomościami.

    pozdrawiam
    kuba

  • 3. Data: 2008-10-14 07:23:57
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 13.10.2008 kuba <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Ustawa o gospodarce nieruchomościami.

    Dziękuję. Przeczytałam odpowiednie działy. Mam jeszcze pytanie
    dotyczące przepisów regulujących procedury odwoławcze od decyzji o
    wysokości odszkodowania. Gdzie ich szukać?

    I konkretne pytanie: czy w przypadku zamiaru odwoływania się od
    decyzji przyjmuje się pieniądze z wyceny, od której chce się
    odwoływać, czy nie?

    TIA
    Renata