  • 1. Data: 2008-10-13 11:23:09
    Temat: mandat karny za granica
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    Jakis czas temu mialem kolizje na terenie HUN. Mimo ze nie bylem
    sprawca, liczylem sie z tym ze otrzymam mandat karny. Tam jednak
    sprawa wyglada tak, ze policja robi ogledziny jednak cala reszta
    zajmuje sie inna jednostka i ma kilka dni na okreslenie co i jak.
    Minal ponad miesiac czasu i oto otrzymuje pismo (co wazne w jezyku
    wegierskim) z informacja o mandacie karnym (przetlumaczony dzieki
    ludzia z #hungary IRCneta). Pyt brzmi -jak mam potraktowac pismo w
    obcym jezyku oraz sprawe tego mandatu -daja 30dni od daty pisma
    inaczej 15dni wiezienia lub 30dni odrabiania spolecznego... Sprawa o
    tyle smieszna ze dok. to 3strony formatu A4, masa informacji a ja nie
    jestem do konca pewny czy pomocni koledzy z wegier dobrze
    przetlumaczyli dok. na jezyk angielski. Co robic? Pisac odwolanie ze
    chce ow dok. w jezyku polskim? wyrzucic do kosza i zapomniec o
    temacie? (nie chcial bym miec sytuacji za 20lat ze pojade z swoja
    rodzina na wakacje a na granicy mnie skuja w kajdany ;>>)

    Z gory thx za informacje

  • 2. Data: 2008-10-13 13:56:11
    Temat: Re: mandat karny za granica
    Od: "Pawel" <b...@m...com>

    Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...
    > Witam serdecznie,
    > Jakis czas temu mialem kolizje na terenie HUN. Mimo ze nie bylem

    Proponuje znalezc tlumacza, który to przetlumaczy na polski.

    --
    Pawel
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 3. Data: 2008-10-13 15:40:19
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Pytanie jest proste - ile?

    Wycen swoj swiety spokoj.

    gacek

  • 4. Data: 2008-10-13 17:07:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MiK^ wrote:

> [...]
    > temacie? (nie chcial bym miec sytuacji za 20lat ze pojade z swoja
    > rodzina na wakacje a na granicy mnie skuja w kajdany ;>>)

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to do nadawcy wysłać pismo, napisane a
    jakże - po polsku, że przyszło do ciebie pismo od nich (ksero w
    załączniku), jednak nie jesteś w stanie zrozumieć jako że nie znasz ich
    języka.

    p. m.