  • 11. Data: 2003-11-27 21:38:10
    Temat: Re: ogolnie o legalnosci programow
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bq5ar3$2ms$1@korweta.task.gda.pl...

    > Jeżeli dokładnie i ze zrozumieniem przeczytasz warunki licencji, to jest
    > duże prawdopodobieństwo, że zrezygnujesz z otwarcia pudełka, a nawet
    > dotykania CD instalacyjnego inaczej, jak w gumowych rękawiczkach ;-)

    hehehehe a moge to zrobic dopiero jak otworze pudelko ... wloze program do
    CD ... zainstaluje go i dopiero wtedy w windowsie pojawia sie licencja :D

  • 12. Data: 2003-11-28 10:42:48
    Od: "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_.invalid>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Jest na to b. duża "szansa".

    Zatem powodzenia. Zmien plyte glowna w komputerze i aktywuj system. Chocby
    telefonicznie (przyznajac sie wczesniej, ze wymieniles plyte). Mi sie nie
    udalo, a probowalem z roznymi ludzmi przez pare dni.

    Jeszcze raz: Powodzenia.

    X.

  • 13. Data: 2003-11-28 15:51:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_.invalid> napisał w
    wiadomości news:bq78ts$pbn$1@news.onet.pl

    > Zatem powodzenia. Zmien plyte glowna w komputerze i aktywuj system.
    > Chocby telefonicznie (przyznajac sie wczesniej, ze wymieniles plyte).
    > Mi sie nie udalo, a probowalem z roznymi ludzmi przez pare dni.

    Może zbyt dwuznacznie to ująłem, ale akurat tu Cię
    "popieram". "Szansa" dotyczy tego, że mogą odmówić
    ponownej aktywacji. Jest to największe przegięcie
    Microsoft'u.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.

  • 14. Data: 2003-11-29 00:07:01
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b...@...i.k.i>, Andrzej_K. wrote:
> [...]
    > "popieram". "Szansa" dotyczy tego, że mogą odmówić
    > ponownej aktywacji. Jest to największe przegięcie

    Jeśli umowa zawiera bardzo krzywdzące ustalenia to zdaje się, można by się
    powołać na rażącą sprzeczność z zasadami współżycia społecznego, Art 5,
    Art 58 p.2, Art 94 i pewnie jakieś dalesz KC. Przykładowo:

    Art. 94. Warunek niemożliwy, jak również warunek przeciwny ustawie lub
    zasadom współżycia społecznego pociąga za sobą nieważność czynności
    prawnej, gdy jest zawieszający; uważa się za nie zastrzeżony, gdy jest
    rozwiązujący.

    Moim zdaniem to podchodzi, ale niech się wypowiedzą prawnicy.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2003-11-29 00:22:00
    Od: Piotr Konieczny <p...@p...pl>

    Mariusz Wozniak wrote:

    > Zatem powodzenia. Zmien plyte glowna w komputerze i aktywuj system. Chocby
    > telefonicznie (przyznajac sie wczesniej, ze wymieniles plyte). Mi sie nie
    > udalo, a probowalem z roznymi ludzmi przez pare dni.

    No, w koncu odnalazlem ta strone... :)
    Mysle, ze to was zainteresuje, a byc moze i pomoze.
    Pytanie - jak sie to ma do warunkow polskich?

    http://www.microscum.com/ns/mmpafaq/index.htm

    PS. Jako, ze to moj pierwszy post na ta grupe, pozdrawiam!

    --
    Prokonsul Piotrus aka Piotr Konieczny

    "Words are, of course, the most powerful drug used by mankind."
    - Rudyard Kipling