  • Data: 2009-07-15 22:48:35
    Temat: odwolanie sie, sad pracy, po czasie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dwa lata temu miałem przygodę z pracodawcą, który nie chciał wypłacić odprawy
    przy wypowiedzeniu zmieniającym. Sprawa poszła do sądu pracy, sprawę przegrałem.
    Teraz kontrola NIK u pracodawcy byłego podsunęła mi w protokole myśl, że
    powinien był wygrać bo sąd nie wziął ważnej rzeczy (przepisów) pod uwagę, która
    diametralnie zmienia postać rzeczy na moją korzyść. Można coś z tym jeszcze
    zrobić?

    Pozdrawiam
    p.g.