  • 11. Data: 2011-05-18 23:58:38
    Temat: Re: odstepowanie lekow na recepte
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin animka

    > A ten Xanax to narkoryk? Raczej na depresję czy bezsenność.

    To silny lek i uzależniający.

  • 12. Data: 2011-05-19 00:17:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-19 01:58, to pisze:
    > begin animka

    > To silny lek i uzależniający.

    To zależy jakie kto ma predyspozycje do uzależniania.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-05-19 08:26:44
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "ZAQ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > wiem ze to raczej nielegalne, ale miałem sytuacje ze
    > chcialem oddac pewnej osobie kilka tabletek Xanaxu
    > a wynikła z tego nieciekawa sytuacja, tak ze ta osoba
    > chce mnie oskarzyc...
    Zmień przyjaciół i znajomych ...

  • 14. Data: 2011-05-19 08:52:16
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > To zależy jakie kto ma predyspozycje do uzależniania.

    Podlega pod ustawę o przeciwdziałaniu narkomani niezależnie od tego
    jakie kto ma predyspozycje i na co brał. Koniec.

    Gdyby w grę tu wchodziły pieniądze to wprost z ustawy jest kara do 3 lat
    dla sprzedającego i do 2 lat dla kupującego. Jak była darowizna to nie
    wiem jak to rozgryzają.

  • 15. Data: 2011-05-19 11:01:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >A ten Xanax to narkoryk? Raczej na depresję czy bezsenność.

    A morfina to narkotyk? Raczej na silne bole.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-05-19 11:39:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-19 13:01, SDD pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A morfina to narkotyk? Raczej na silne bole.

    Czyli ten Xanax zawiera morfinę? Komu to lekarze zapisują?

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-05-19 14:33:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Czyli ten Xanax zawiera morfinę? Komu to lekarze zapisują?

    Te sterydy to chyba uposledzaja zdolnosc czytania ze zrozumieniem.
    Odstaw Ty to w cholere!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2011-05-19 14:50:27
    Od: "dK" <c...@c...pl>

> [...]
    > chcialem oddac pewnej osobie kilka tabletek Xanaxu
    > a wynikła z tego nieciekawa sytuacja, tak ze ta osoba

    Nawet nieprawnie to wyglada paskudnie.
    Lek wydawany TYLKO z przepisu lekarza, na recepte. Jak potrzebował do
    kuracji to wysłać delikwenta do lekarza, a nadwyżka?
    Nadwyżki leków można oddać do apteki. A gdyby ktoś przypadkiem zeżarł te
    leki chomikowane w szufladzie?
    Jakieś ciekawskie dziecko na przykład.....

    Teraz pytanie. Piszesz, że tylko chciałeć, czy to znaczy, że oddałeś, czy
    nie oddałeś??
    Chce cie oskarżyć, że dałeś, czy dlatego, że obiecałeś i nie dałeś?
    Prosił ciebie ten delikwent o nie, czy mu wciskałeś je bo tak chciałeś?
    Byłeś świadomy co mu chciałeś dać?

    Od chcieć do zrobić jeszcze daleka droga...

    dK

  • 19. Data: 2011-05-19 19:00:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-19 16:33, SDD pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Te sterydy to chyba uposledzaja zdolnosc czytania ze zrozumieniem.
    > Odstaw Ty to w cholere!

    Pisałeś, że ten xanax to narkotyk, więc dlaczego ty go nie odstawisz? Ja
    zadałam pytanie j.w.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-05-19 20:01:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Odstaw Ty to w cholere!

    Pisałeś, że ten xanax to narkotyk, więc dlaczego ty go nie odstawisz? Ja

    Istotne, czy lek zawiera substancje zabronione i tyle.