  • 1. Data: 2008-07-23 18:25:47
    Temat: odrzucona reklamacja - co dalej?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witam

    nabyłem pewien produkt, cos sie zepsuło. uszkodzenie jest mechaniczne,
    ale uwazam ze z winy producenta (słaby materiał). Oczywiscie zarządałem
    wymiany lub naprawy. PRzyjeli, po 10 dniach zadzwonili ze jest do
    odbioru, NIE naprawiony, uzasadnienie dostane na piśmie. Co moge w takim
    przypadku zrobic? (oczywiscie dalej obstaje przy swolim ze wina leży po
    stronie producenta). Czy moge zarządać niezależnej eksprtyzy, czy
    pozostaje droga sądowa?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2008-07-23 19:57:07
    Temat: Re: odrzucona reklamacja - co dalej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > przypadku zrobic? (oczywiscie dalej obstaje przy swolim ze wina leży po
    > stronie producenta). Czy moge zarządać niezależnej eksprtyzy, czy

    Pozostaje droga sądowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz