  • 1. Data: 2008-07-23 16:15:05
    Temat: Pytania dot. KK z mBanku
    Od: "Domowo" <d...@a...pl>

    Witam!

    Podpowiedzcie laikowi.
    Od wczoraj mam pierwszą kartę kredytową - Visa Classic z mBanku.
    Zrobiłem wczoraj jakieś zakupy.
    Patrzę dziś na konto i chciałem zobaczyć, co się "zmieniło" w sekcji dot.
    KK. No i... nie łapię :-)
    Wchodzę na swoją kartę i:
    - "szczegóły karty" i "... umowy" = ogólne informacje
    - "spłata zadłużenia" - nic. Spodziewałem się, że będzie tu już info o
    kwocie wydanej na zakupy, a tu kicha. Czyli nie mogę spłacić wczorajszego
    zadłużenia (pomijając fakt zasadności takiego działania) już dziś?
    - "operacje bieżące" - inf. o opłacie za wydanie karty. Opłata ta NIE
    ZOSTAŁA pobrana z eKonta. Stanowi "zadłużenie" na KK?
    - "blokady" - wykaz wczorajszych zakupów (kwoty i miejsca)

    Wytłumaczcie mi, o co w tym chodzi? :)
    1. kiedy pobrana zostanie opłata za wydanie KK? Czy jeśli zrobią obrót (a
    zrobię na pewno> >300 zł to jej w ogóle nie pobiorą? Czy pobiorą a potem
    oddadzą?
    2. skoro w "spłata zadłużenia" mam obecnie zera, to rozumiem, że
    zaciągniętego wczoraj "kredytu" na zakupy nie mogę spłacić w dowolnej
    chwili?
    3. po jakim czasie od zaciągniętego "kredytu" (tak rozumiem każde użycie
    KK - poprawnie?) przychodzą jakieś wyciągi?
    4. Ile czasu od owego wyciągu ma się na realizację spłaty?

    Z góry dzięki za łopatologiczne wyjaśnienia :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-24 07:49:00
    Temat: Re: Pytania dot. KK z mBanku
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Lip, 18:15, "Domowo" <d...@a...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Podpowiedzcie laikowi.
    > Od wczoraj mam pierwszą kartę kredytową - Visa Classic z mBanku. (...)
    > Z góry dzięki za łopatologiczne wyjaśnienia :)

    A jaki to ma zwiazek z tematyka grupy? NTG -> pl.biznes.banki czy
    jakos tak. Poszukaj w archiwum, temat wielokrotnie walkowany.
    Ewentalnie zadzwon na mlinie, to Ci dokladnie wytlumacza.
    I rada na przyszlosc - zanim podpiszesz jakis papierek, dowiedz sie
    jakie sa tego konsekwencje. A zanim kupisz zabawke, naucz sie jak sie
    nia bawic.