    From: "Darek" <b...@T...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odrzucona oferta - protest ??? jakie szanse ?
    Date: Fri, 29 Oct 2004 15:35:03 +0200

    odrzucono moja oferte w "Zaproszeniu do skladania ofert w trybie zapytania o
    cene"

    powod: niedostarczenie aktualnych zaswiadczen o niezaleganiu z zusu (tylko
    oswiadczenie o niezaleganiu) - poprzednim razem mielismy podobna sytuacje i
    "prawo" interpretowana na nasza korzysc. Zadeklarowalismy, ze dostarczymy
    brakujacy dokument w najblizszym czasie. Przed podpisaniem umowy. Niestety
    zmienila sie wladza ....

    I teraz wymagali wszystkiego skrupolatnie. Nie mam wiec szans sie bronic ?

    Czy moge jednak doczepic sie do wymogu jak: Certyfikat CE (tak okreslono ten
    dokument).

    Wg mojej wiedzy kazdy producent sprzetu komputerowgo jest w stanie wystawic
    jedynie "deklaracje zgodnosci z CE", a wiec
    wymagano dokumntu ktorego zadna firma zlozyc nie mogla,a jesli wystawila to
    dopuscila sie naduzycia".

    Prosze o pomoc.