  • Data: 2004-10-29 21:43:57
    Temat: Re: odrzucona oferta - protest ??? jakie szanse ?
    Od: "Darek" <b...@T...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Doczepisz się o certyfikat, zapytanie o cenę zostanie powtórzone, tym
    > razem już bez wymogu certyfikatu CE. To Ci da czas na zdobycie w końcu
    > zaświadczenia z ZUSu. O ile następnym razem dostaniesz zapytanie.

    nie wiem czy dostane, ale czy mam racje z tym doczepianiem sie o certyfikat
    ?

    > A swoją drogą:
    > Formalności jak do pełnego przetargu, mimo że jest to zapytanie o cenę.
    > Ktoś sobie lubi życie utrudniać

    jednostka panstwowa wiec chyba musieli

    > Nie dostarczyłeś zaświadczenia z ZUSu. Dlaczego ? Czyżbyś rzeczywiście
    > zalegał ? W takim razie słusznie zostałeś wyeliminowany.

    poprzednim razem tez dostarczylem pozniej i nie bylo problemu (ktos zmienil
    stolek?), nie dostarczylem, bo nie zdarzylem zalatwic.
    nikt sie nie spieszy jesli ktos nie robi ci problemu prawda ?

    > A tak w ogóle ... Twoja oferta była tańsza od wygranej ? Bo jak nie, to
    > ktoś strasznie dokładny jest w wypełnianiu papierków.

    byla tansza, nie wiele ale byla ...