  • 1. Data: 2006-09-17 03:42:24
    Temat: potrzebna pomoc w sprawie komornika
    Od: aniusssia<a...@t...pl>

    jestem na I grupie inwalidzkiej dostaje zasilek pielegnacyjny.Renta moja wynosi
    517 zl. + dodatek pielegnacyjny w kwocie 140 zl. w 1995 roku zrealizowalam czeki
    na sume 1000zl.bez pokrycia.teraz moje zadluzenie wynosi 11 000 tyle bank
    naliczyl odsetek.czy jest mozliwosc zwrucenia sie do kogos o umozenie odsetek i
    splacenia tylko tej sumy ktora wzielam. jesli nie i komornik wejdzie mi na rente
    to ile moze z niej wziac oraz czy moze wejsc na ten zasilek pielegnacyjny,
    alimenty i rodzinne. Czy ktos orientuje sie w tych sprawach i moglby mi pomoc?
    albo zna jakas strone gdzie moglabym sie ewentulanie dowiedziec czegos na ten
    temat. Bardzo prosze o odpowedzi i z gory dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 09:46:35
    Temat: Re: potrzebna pomoc w sprawie komornika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aniusssia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    Rada pewnie po czasie, ale przecież te 1000 zł można było spłacać po 10 zł
    miesięcznie i bank by do sądu nie poszedł z taka drobną kwotą. teraz raczej nikt
    nie będzie chciał z Tobą pertraktować, bo po co. Mają tytuł wykonawczy.