  • 1. Data: 2006-09-17 03:44:23
    Temat: w sprawie komornika, prosze o pomoc
    Od: aniusssia<a...@t...pl>

    jestem na I grupie inwalidzkiej dostaje zasilek pielegnacyjny.Renta moja wynosi
    517 zl. + dodatek pielegnacyjny w kwocie 140 zl. w 1995 roku zrealizowalam czeki
    na sume 1000zl.bez pokrycia.teraz moje zadluzenie wynosi 11 000 tyle bank
    naliczyl odsetek.czy jest mozliwosc zwrucenia sie do kogos o umozenie odsetek i
    splacenia tylko tej sumy ktora wzielam. jesli nie i komornik wejdzie mi na rente
    to ile moze z niej wziac oraz czy moze wejsc na ten zasilek pielegnacyjny,
    alimenty i rodzinne. Czy ktos orientuje sie w tych sprawach i moglby mi pomoc?
    albo zna jakas strone gdzie moglabym sie ewentulanie dowiedziec czegos na ten
    temat. Bardzo prosze o odpowedzi i z gory dziekuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 03:57:53
    Temat: Re: w sprawie komornika, prosze o pomoc
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    aniusssia wrote:
> [...]
    > albo zna jakas strone gdzie moglabym sie ewentulanie dowiedziec czegos na ten
    > temat. Bardzo prosze o odpowedzi i z gory dziekuje.

    Czy była sprawa w sądzie i kiedy?
    Czy i kiedy odpowiadałaś pisemnie na jakiekolwiek pismo z banku?

  • 3. Data: 2006-09-17 09:35:58
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    aniusssia napisał(a):
> [...]
    > na sume 1000zl.bez pokrycia.teraz moje zadluzenie wynosi 11 000 tyle bank

    jakie to odsetki? ustawowych jest troche ponad 3 tys.

    czy jest mozliwosc zwrucenia sie do kogos o umozenie odsetek i
    > splacenia tylko tej sumy ktora wzielam.

    banki nie umarzaja

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)