  • 1. Data: 2005-09-17 20:15:31
    Temat: przeprowadzka i numer nip
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Nigdy sie jeszcze nie przeprowadzalem, czy jak zmienie adres
    zamieszkania na inna dzielnice, albo inna gmine, to musze wystapic o
    nowy numer NIP bo w tym starym jest zawarty moj obecny urzad skarbowy?

  • 2. Data: 2005-09-17 20:30:54
    Temat: Re: przeprowadzka i numer nip
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 17-09-2005 o 22:15:31 nonszalant <n...@p...com> napisał:

    > Nigdy sie jeszcze nie przeprowadzalem, czy jak zmienie adres
    > zamieszkania na inna dzielnice, albo inna gmine, to musze wystapic o
    > nowy numer NIP bo w tym starym jest zawarty moj obecny urzad skarbowy?

    NIP3 aktualizacyjny wypełnij i po sprawie

    --
    lynx

  • 3. Data: 2005-09-17 20:34:17
    Od: lynx <s...@g...com>

> [...]

    > zamieszkania na inna dzielnice, albo inna gmine, to musze wystapic o
    > nowy numer NIP bo w tym starym jest zawarty moj obecny urzad skarbowy?

    i jeszcze jedno NIP się nie zmieni tylko uaktualnisz swoje dane (masz
    tutaj program do wypełniania pitów http://miniurl.pl/pit_2004)

    --
    lynx

  • 4. Data: 2005-09-17 20:43:40
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > i jeszcze jedno NIP się nie zmieni tylko uaktualnisz swoje dane (masz
    > tutaj program do wypełniania pitów http://miniurl.pl/pit_2004)

    lecz zmienia sie urzad skarbowy pod ktory podpadam, czy NIP3 zanosze do
    nowego urzedu, czy do starego i juz oni zajma sie moja migracja?

  • 5. Data: 2005-09-17 20:48:04
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 17-09-2005 o 22:43:40 nonszalant <n...@p...com> napisał:

    > lecz zmienia sie urzad skarbowy pod ktory podpadam, czy NIP3 zanosze do
    > nowego urzedu, czy do starego i juz oni zajma sie moja migracja?

    moim zdaniem powineneś do nowego urzędu, zresztą w NIP3 jest pole do
    wypełnienia związane ze zmianą US (Pozycja 6A)

    --
    lynx

  • 6. Data: 2005-09-17 21:15:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 17 Sep 2005 22:15:31 +0200, "nonszalant"
    <n...@p...com> wrote:

    >Nigdy sie jeszcze nie przeprowadzalem, czy jak zmienie adres
    >zamieszkania na inna dzielnice, albo inna gmine, to musze wystapic o
    >nowy numer NIP bo w tym starym jest zawarty moj obecny urzad skarbowy?
    NIP jest staly. A powiadomic musisz o zmianie danych ktore podawales
    we wniosku o NIP. Jesli cos z tych danych sie zmienia - to skladaj
    aktualizacje.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2005-09-17 21:19:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 17 Sep 2005 22:43:40 +0200, "nonszalant"
    <n...@p...com> wrote:

    >zmienia sie urzad skarbowy pod ktory podpadam, czy NIP3 zanosze do
    >nowego urzedu, czy do starego i juz oni zajma sie moja migracja?
    oba na raz tj.:
    zanosisz do nowego urzedu i oni zajma sie migracja :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2005-09-17 22:09:09
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:q22pi11id2spess1a7di478t6dthpb3ltf@4ax.com
    użytkownik *WAM* napisał(a):

    > zanosisz do nowego urzedu i oni zajma sie migracja :)

    Z tym zanoszeniem to ja radziłbym wstrzymać się do momentu otrzymania
    nowego DO, żeby za jednym zamachem i to podać. Chyba, że to będzie dosyć
    duża rozbieżność w czasie, to wtedy dwa wypady do US.

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2005-09-17 22:32:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 18 Sep 2005 00:09:09 +0200, "Big Jack"
    <m...@h...fdfyez.aw> wrote:

    >Z tym zanoszeniem to ja radziłbym wstrzymać się do momentu otrzymania
    >nowego DO, żeby za jednym zamachem i to podać. Chyba, że to będzie dosyć
    >duża rozbieżność w czasie, to wtedy dwa wypady do US.
    on pisal ze zmienia adres zamieszkania :) a nie zameldowania :)
    wiec chyba nowego dowodu nie bedzie?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 10. Data: 2005-09-18 08:49:33
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:ob6pi1dsdsf1njrt9hitjecbgra0sb3hek@4ax.com
    użytkownik *WAM* napisał(a):

    > on pisal ze zmienia adres zamieszkania :) a nie zameldowania :)
    > wiec chyba nowego dowodu nie bedzie?

    Mam wrażenie, że zmiana adresu zameldowania jest tu w domyśle, więc...
    Ale najlepiej jak to sprecyzuje sam *nonszalant* BTW, czy można
    formalnie gdzieś zamieszkiwać i nie być tam zameldowany?

    --
    Big Jack
    //////