  • 1. Data: 2005-05-14 21:34:44
    Temat: przerwa w urlopie wych???
    Od: "olja" <o...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanie. Po rocznym pobycie na urlopie wychowawczym wracam do pracy,
    moliwe jednak, że moja sytuacja życiowa zmusi mnie do ponownego skorzystania z
    urlopu wychowawczego. [na to samo dziecko]. Czy to jest możliwe? Czy moge po
    paru miesiącach pracy ponownie skorzystać z urlopu wych. Wiem, że jest próg
    ukończenia przez dziecko 4 roku życia, czy można jednak mieć urlop, wrócić do
    pracy i ponownie pójść na urlop wych. Mam trudną sytuacje muszę podjąć decyzje,
    podpowiedzcie czy prawnie jest to możliwe.